Od roku 2006 stavíme špičková řešení na míru pro zákazníky jako eBay, Aevi nebo Diebold Nixdorf. Spolu s tebou chceme dalším inovativním firmám po celém světě dále pomáhat naplňovat jejich potenciál. Jsme zde proto, abychom propojovali excelentní týmovou práci, technologie a know-how.

Application Support pro projekty eBay

Líbilo by se ti spoluvytvářet produkt, který má opravdový vliv na to, jak se pracuje tisícům uživatelů po celém světě? Pro našeho dlouholetého klienta, eBay, vyvíjíme propracovaný a celosvětově používaný interní nástroj pro plánování a řízení marketingových kampaní. Marketingové kampaně vznikají díky našemu nástroji, do jehož support týmu teď hledáme posilu.

CO BUDEŠ MÍT NA STAROST?

  • Podporu aplikací – budeš kontaktem pro uživatele od Austrálie po Ameriku; komunikace v angličtině tedy bude na denním pořádku.
  • Řešení klientských požadavků, zodpovídání dotazů nebo řešení chyb u koncových uživatelů – přes e-mail, Slack nebo videokonference.
  • Tvorbu systémové dokumentace a tutoriálů pro uživatele.
  • Testování aplikace, o kterou se staráš, spolu s testery.
  • Párkrát do měsíce držení pohotovosti ve večerních hodinách formou posunuté pracovní doby.

Za standardní situace využíváme kancelář v Karlíně a příležitostně tým sedí přímo u klienta – v kanceláři eBay o pár kroků dál.

KOHO HLEDÁME?

Nemusíš mít převratné zkušenosti, můžeš být klidně absolvent na startu kariéry. Stačí nám opravdu dobrá angličtina (C1-C2), samostatnost v řešení problémů, ideálně znalost nějakého ticketovacího nástroje a chuť ponořit se do světa IT.

Velkou výhodou ti bude předchozí zkušenost s IT supportem, analýzou nebo testováním. Stejně tak oceníme vzdělání v IT oboru, znalost Atlassian nástrojů a ITIL.

Nevadí ale, pokud ses s těmito věcmi zatím nesetkal/a – tým tě do všeho zasvětí. Důkladně poznáš celý systém a proces fungování zákazníka, takže časem budeš mít možnost podílet se i na návrhu vhodného řešení ve spolupráci s analytiky a vývojovým týmem.

LÍBIT SE TI U NÁS BUDE, POKUD TI VYHOVUJE:

  • Pracovat ve firmě se silnou vizí – chceme, aby se náš způsob spolupráce stal zcela novým standardem, který bude chtít aplikovat každá firma na světě.
  • Komunikovat otevřeně – máš nápad na zlepšení? Řekni ho klidně Tomovi (CEO) třeba u kafe v kuchyňce.
  • Učit se od ostatních – učíme se navzájem a učí se od nás i ostatní. Nové znalosti, novinky z projektů či konferencí sdílíme napříč firmou, přednášíme na MeetUpech, natáčíme podcasty a nebojíme se ani psát články.
  • Sdílet své koníčky a objevovat nové – standardně pořádáme turnaje v badmintonu nebo Buláncích, hackathony, deskovky, běháme pro Světlušku, jezdíme na kole, chodíme po horách, trénujeme na Spartan race… a tím seznam nekončí.
  • Mít flexibilní pracovní dobu – potřebuješ skončit dřív nebo si ráno hodinu (nebo čtyři) přispat? Pokud nemáš žádné meetingy a nečeká na tebe zákazník, tak proč ne?
  • Pracovat z home-office – za normálních okolností chodíme do práce rádi, ale pokud potřebuješ zůstat doma, u nás to není žádný problém.

MÁŠ POCIT, ŽE BY NÁM TO SPOLEČNĚ MOHLO FUNGOVAT?

Ozvi se, rádi si o tom popovídáme osobně.

Pokud by ses chtěl/a ještě před setkáním podívat, jak to u nás chodí (a trochu nasát atmosféru předem), doporučujeme prozkoumat náš FB profil (https://www.facebook.com/MoroSystems/) nebo blog http://vsadnajavu.cz/.

Těšíme se na tebe!


Informace o pozici

Společnost
MoroSystems, s.r.o.
Adresa
Thámova 166/18, Praha – Karlín
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Pokročilá)
Benefity: Bonusy/prémie, Auto i pro soukromé účely, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Individuální rozvržení pracovní doby, Možnost delšího neplaceného volna, Vlastní organizace náplně práce, Dog-friendly office, Children-friendly office
Zařazeno: IS/IT: Konzultace, analýzy a projektové řízení, IS/IT: Správa systémů a HW, IS/IT: Vývoj aplikací a systémů, Pracovník help desku, Operátor, Support IS
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro absolventy.


MoroSystems, s.r.o., Michaela Škrobáková