Jsme mezinárodní společnost s více než sedmdesátiletou tradicí. Poskytujeme vysoce profesionální služby v oblastech auditu, daňového a transakčního poradenství, účetnictví a znalectví. Více než 40 000 našich odborníků je k dispozici klientům z řad velkých nadnárodních společností, malých a středních podniků, rodinných firem či veřejných institucí. Působíme v 91 zemích a v České republice jsme již od roku 1995. V současné době u nás pracuje 250 zaměstnanců. Jsme přátelská společnost a klademe velký důraz na vzdělávání a profesní růst našich zaměstnanců. K osobnostem, které u nás pracují, přistupujeme individuálně a s respektem.

Junior daňový/á konzultant/ka (A274)

Co děláme v daňovém oddělení? V první řadě jsme TÝM se skvělým kolektivem. Celkem je nás v daních něco přes 40, ale naše daňové týmy jsou relativně malé a mísí se v nich zkušení profesionálové s méně zkušenými kolegy. Poskytujeme komplexní servis v oblasti všech daní, včetně aplikace lokálního i mezinárodního daňového práva a daňových služeb při restrukturalizaci firem. Našimi klienty jsou mezinárodní a české korporace, ale i neziskové organizace či fyzické osoby

CO TĚ U NÁS ČEKÁ?

  • Příprava daňových stanovisek a konzultací
  • Zpracování daňových přiznání, hlášení a registrací za pomoci specializovaných nástrojů a programů
  • Analyzování mezinárodních daňových smluv a rozhodnutí soudů
  • Asistence zkušenějším kolegům v případě seminářů a školení pro klienty
  • Komunikace s úřady (finanční správa, celní správa) a zahraničními kolegy

HLEDÁME PRÁVĚ TEBE?

  • Jsi absolvent/student VŠ s ekonomickým zaměřením
  • Máš komunikativní angličtinu
  • Ovládáš MS Office
  • Teoretické znalosti daňových předpisů budou tvojí výhodou
  • Máš pozitivní přístup a týmového ducha

Pokud nemáš žádné zkušenosti, nevadí, vše potřebné tě rádi naučíme!

CO TI NABÍZÍME?

  • Práci, která tě bude bavit, a při které uplatníš své znalosti a zkušenosti v mezinárodní společnosti
  • Skvělý kolektiv a přátelské prostředí (rádi spolu posedíme po práci či si společně zajdeme zasportovat)
  • Kariérním ambicím se u nás meze nekladou, podpoříme a oceníme tvé nadšení a disciplínu!
  • Propracovaný systém vzdělávání (Mazars University, externí školení, certifikace – zkoušky daňového poradce)
  • Zajímavý balíček benefitů (systém kafeterie, firemní akce, stravenky, káva a čaj na pracovišti…)
  • Možnost home office až 2 dny v týdnu
  • Lokalita – Florenc

Informace o pozici

Společnost
Mazars s.r.o.
Adresa
Pobřežní 620/3, Praha – Karlín
Požadované vzdělání: Bakalářské
Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Středně pokročilá)
Benefity: Bonusy/prémie, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Občerstvení na pracovišti, Firemní akce
Zařazeno: Administrativa, Ekonomika a podnikové finance, Daňový poradce/specialista, Ekonom, Odborný asistent
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu určitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro absolventy.


Mazars s.r.o., Michaela Paterová