Přemýšlet, propojovat a něco dokázat: Díky těmto hodnotám míříme až za hranice možného a dokážeme tak vytvářet geniální produkty a řešení pro svařovací techniku, solární elektroniku a bateriové systémy.
Naše tajemství: Provádíme výzkum v plně vybavených laboratořích, pracujeme blízko našich zákazníků po celém světě a oceňujeme lidi, kteří chtějí posouvat věci dopředu.

K posílení našeho týmu v Českém Krumlově hledáme vhodné kandidáty a kandidátky na pozici:

Manažer Corporate Services

Vaše náplň práce: Vedení a rozvoj úseku Corporate Services ve výrobním závodu v Českém Krumlově

Jako vedoucí úseku Corporate Services budete mít provozní, odbornou a disciplinární odpovědnost za tuto oblast, za její rozpočet, plánování, optimální využívání zdrojů, neustálé zlepšování jednotlivých procesů a za dodržování příslušných směrnic a právních předpisů. V oblasti facility managementu budete prostřednictvím řízení 15 zaměstnanců zajišťovat řádnou správu a údržbu budov a pozemků společnosti a jejich optimální využívání. Takto budete mít na starost nejen výrobní závod v Českém Krumlově, ale také 9 obchodních poboček po celé ČR. Zároveň se budete aktivně podílet na stavebních projektech souvisejících s modernizací a rozšiřováním závodu v Českém Krumlově a se stěhováním obchodních poboček do nových objektů. K Vaší náplni práce bude patřit také dohled nad vykonáváním činností spadajících do oblasti bezpečnosti a ochrany zdraví při práci, požární ochrany, ochrany životního prostředí, odpadového hospodářství a celkové ochrany závodu. Kromě toho budete prostřednictvím týmu pro zadávání zakázek a pod odborným vedením oddělení Corporate Procurement International zajišťovat dostupnost nepřímého materiálu, provozních prostředků, služeb a investic zboží a služeb. Dále se budete podílet na zajišťování hladkého fungování informačních a komunikačních systémů, poskytovat IT podporu všem pobočkám Fronius v ČR a dohlížet na dodržování kvality a na zavádění opatření vzešlých z realizovaných auditů. Společně s nadřízeným rakouským managementem se budete podílet na dalším strategickém rozvoji našich systémů řízení a celého podniku. Budete mít příležitost řídit rozmanité projekty, průběžně monitorovat klíčové ukazatele a provádět potřebné korekce. Součástí Vaší práce bude rovněž podpora vzájemné spolupráce mezi jednotlivými odděleními, koordinace s kolegy z výrobního a obchodního úseku, intenzivní spolupráce s experty z mateřské společnosti a budování a udržování externích profesních sítí a kontaktů.

Váš profil: Zkušený manažer s pozitivním myšlením a plynulou němčinou nebo angličtinou

Kromě Vašich znalostí a zkušeností ve výše uvedených oblastech jsou důležité zejména Vaše schopnosti vést, koordinovat a motivovat zaměstnance tak, aby prostřednictvím týmové spolupráce dosahovali stanovené cíle v souladu se strategií a hodnotami společnosti. Velikou výhodou je porozumění výrobním a nevýrobním procesům v širším kontextu celého podniku. Vzhledem k úzkému kontaktu s mateřskou firmou je komunikativní němčina nebo angličtina absolutní nutností. Těšíme se na kolegu / kolegyni s vynikajícími sociálními a komunikačními dovednostmi, přiměřenou empatií, pozitivním myšlením zaměřeným na výsledky a s vysokým pracovním nasazením, který / která se dokáže identifikovat s hodnotami naší společnosti.

Naše nabídka: Zajímavý obor, široké pole působnosti a různorodé výzvy.

Budete pracovat ve známé, úspěšné a stabilní zahraniční rodinné společnosti se srdcem. Budete mít velkou odpovědnost a aktivně se zapojíte do vývoje a zdokonalování mnoha zcela rozdílných procesů důležitých pro fungování celé firmy. Díky zajímavým projektům a úzké mezinárodní spolupráci budete mít možnost se seberealizovat, denně hovořit cizím jazykem a rozšířit si své obzory v různých oblastech. Na mzdě se domluvíme podle Vašich zkušeností.

Chcete se stát součástí angažovaného týmu a připravit se s námi ke skoku do úspěšné budoucnosti? Potom se těšíme na Váš přesvědčivý životopis.


Informace o pozici

Společnost
FRONIUS Česká republika s.r.o.
Adresa
Tovární 170, Český Krumlov – Domoradice
Požadované vzdělání: Vysokoškolské / univerzitní
Požadované jazyky: Angličtina (Pokročilá) nebo Němčina (Pokročilá)
Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Závodní stravování, Občerstvení na pracovišti, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, 13. plat, Možnost si napracovat hodiny, Zahraniční pracovní cesty, Rozjezd zcela nového projektu
Zařazeno: Stavebnictví a reality, Vrcholový management, Výroba a průmysl, IT ředitel/manažer, Ředitel/manažer kvality, Ředitel/manažer nákupu, Facility Manager, Ředitel
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel