CAPITAL Trust, a.s. - www.capitaltrustas.com, www.cinzovnidomy.cz, založena v březnu 1999, působí v ČR a na Slovensku. Věnujeme se poskytování úvěrů a finančnímu poradenství a rezidenčnímu developmentu. Poskytujeme podnikatelské úvěry, vystupujeme jako financující partner ve společných projektech s jinými developery, financujeme makléřům výkup nemovitostí, nabízíme prodej družstevních bytů na splátky. V developmentu se specializujeme se na akvizici historických bytových domů v centrech měst, jejich rekonstrukci, a následný pronájem a prodej jednotek. Spravujeme aktiva za dvě miliardy korun. Naše portfolio tvoří tržně pronajaté byty v původní zástavně českých a slovenských měst, v polovině roku 2021 se jednalo o 370 jednotek. Bodoucnost naší společnosti závisí na kvalitních talentech. Těšíme se na Vás

Samostatná asistentka majitele CAPITAL Trust, a.s.

CAPITAL Trust, a.s. obsazuje pozici Samostatná asistentka majitele společnosti

Představení CAPITAL Trust, a.s.

Společnost CAPITAL Trust, a.s., www.cinzovnidomy.cz, má své významné místo na trhu od r. 1999. Specializuje se na development činžovních domů v historických částech Prahy, a dalších měst České republiky. V ČR jsme od roku 1999 realizovali více než 70 ziskových projektů. V roce 2018 jsme zahájili první projekt na Slovensku. Od r. 2008 je součástí skupiny investiční fond – FQI TRUST SICAV.

Pracovní náplň

Pracovní náplní vybraného kandidáta bude time management a vyřizování emailové a další korespondence majitele společnosti, korespondence s obchodními partnery, jednání s obchodními partnery v zastoupení majitele společnosti, koordinace komunikace mezi majitelem a třetími osobami, zpracování reportů od týmu pro majitele, a další činnosti dle zadání majitele společnosti. Jedná se o práci převážně z provozovny v Praze 8 – Karlíně, s občasnými jednodenními cestami do měst v Čechách kde prodáváme jednotky, výjimečné zahraniční služební cesty.

Požadujeme

Očekáváme organizační schopnosti, samostatnost, loajalitu, pracovitost, samostatnost, bezúhonnost. Požadujeme zkušenost s vedením týmu a reportingem nadřízeným. Podmínkou je znalost angličtiny, dostatečná úroveň pro vedení obchodních jednání. Znalost dalších jazyků výhodou. Očekáváme jako samozřejmost práci s Microsoft Office a dalšími běžnými programy. Řidičský průkaz výhodou, ne podmínkou.

Nabízíme

Nabízíme dlouhodobé zaměstnání, stabilitu v silné společnosti s 22ti letou tradicí, zaškolení, progresivní odměňování, kariérní růst, mimopražským zájemcům nabízíme bydlení za zvýhodněnou cenu.

Práce v přátelské atmosféře malého, multikulturního, mladého kolektivu v centru Prahy. V případě dlouhodobé spolupráce, plnění plánů a vytvoření vzájemné důvěry Vám nabízíme prodej bytu na splátky. Samozřejmostí je firemní mobilní telefon, používání služebního vozu pro pracovní účely, zázemí kanceláře. Podporujeme kariérní růst všech cílevědomých členů týmu.

Vize a strategie skupiny firem CAPITAL Trust, a.s. a Vaše místo v naší společnosti

Současné portfolio čítá 365 jednotek (většinou byty) v hodnotě přes jednu miliardu korun. S podporou bank plánujeme nové projekty, růst a stabilitu portfolia. Staňte se nepostradatelnou součástí dobře fungující skupiny firem.

Těšíme se na Vás!


Informace o pozici

Společnost
CAPITAL Trust, a.s.
Adresa
Křižíkova 679/65a, Praha – Karlín
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná) nebo Angličtina (Pokročilá) nebo Ruština (Pokročilá)
Plat
Plat: 30 000 – 60 000 Kč / měsíc
Zařazeno: Administrativa, Prodej a obchod, Vrcholový management, Administrativní pracovník, Asistentka, Office Manager, Project Manager, Business Development Manager, Provozní ředitel/manažer
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva, práce na živnostenský list (IČO)
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro rodiče na mateřské a rodičovské dovolené.