Více než 16 let se věnujeme on-line prodeji reklamních předmětů a jsme v tom jednička. Dokážeme on-line vyřešit to, co si jiní ani neuměli představit. To nám však nestačí a chceme zákazníkům přinášet další novinky a služby, které jim nákup reklamních předmětů nejen usnadní, ale i zpříjemní. Důležitý je pro nás i silný obchodní tým, který je připraven zákazníkům pomáhat zorientovat se v široké nabídce a najít pro ně v daný moment to nejlepší řešení.

Account manager - iNETPrint.cz (reklamní předměty)

Rozšiřujeme stávající tým account manažerů, kteří úspěšně obsluhují klienty, které k nám přivádí náš web a naše marketingové aktivity. Hledáme člověka, který je schopen odhalit potřeby stávajících i potenciálních klientů, nabídnout jim pomoc při hledání ideálního řešení pro jejich situaci a nadchnout je a motivovat k další spolupráci.

  • Chceš získat zkušenosti v obchodu a spolupracovat s většími, třeba i nadnárodními společnostmi?
  • Jsi kreativní a baví tě hledat nové prodejní možnosti, které vedou k růstu firmy?
  • Jsi člověk, který dotahuje věci do konce a nenechá se jen tak něčím odradit?

Pokud sis 3x odpověděl ano, skvělé, vypadá to, že bychom si mohli rozumět. Neváhej číst dál.

Než se rozhodneš poslat své CV s motivačním dopisem, můžou ti pro lepší představu o nabízené pozici posloužit následující informace.

Co bude tvou náplní práce

  • Péče o svěřené portfolio klientů s cílem identifikování jejich potřeby nákupu reklamního zboží
  • Zpracování poptávek a objednávek nových zákazníků, které nám přivádí náš web a kvalitně nastavené marketingové aktivity
  • Nastavení a udržení dlouhodobé spolupráce se zákazníky - díky tvé péči zákazník nebude mít důvod realizovat reklamní předměty s nikým jiným
  • Spolupráce s ostatními odděleními na optimalizaci portfolia produktů a služeb

Jaký bys měl být:

Ideálně dokonalý :-) Pokud nebudeš, nevadí. Ani my nejsme. Ale aby nám to klapalo, měli bychom být alespoň pracovně naladěni na stejnou notu.

Za nejdůležitější pro práci account managera považujeme obchodní cítění. Tím je myšlena schopnost vcítit se do situace klienta, umění naslouchat, ptát se a identifikovat skutečnou potřebu zákazníka a samozřejmě schopnost navrhnout mu v daném momentě to nejvhodnější řešení. Musíš být tedy komunikačně zdatný a měl bys mít kultivovaný písemný i verbální projev.

V souladu s naším posláním očekáváme kladný vztah k moderním technologiím a dobrou znalost práce s MS Office. Je důležité, abys byl samostatný, flexibilní a otevřený dobře míněným radám zkušenějších kolegů. Potřebujeme člověka, který se nezalekne velkého náporu práce a zvládne ji bez zbytečného stresu a emocí.

Tvojí výhodou jsou:

  • Zkušenosti s prodejem, ideálně s B2B byznysem (s jednáním s lidmi z marketingu, nákupu a HR)
  • Znalost oboru reklamních předmětů a reklamního textilu
  • Ekonomické vzdělání

Co Ti nabízíme my:

Prostor pro seberealizaci v dynamické a neustále se rozvíjející společnosti. Vítáme nápady, nadšení a kreativitu. Víme, že firma neporoste, pokud neporostou i naši lidé. Proto podporujeme osobní rozvoj a vzdělávání. Ve firmě probíhají jazykové kurzy a školení profesních dovedností.

V rámci zaměstnaneckého programu získáš až 5 týdnů dovolené a až 6 sick days. Naši zaměstnanci dostávají příspěvky na sport/wellness/kulturu a pro sportovce nabízíme i Multisport kartu.

Když to situace dovoluje, rádi se potkáváme i mimo práci. Pořádáme firemní snídaně, sportovní odpoledne, jezdíme na teambuldingy a tradiční je i vánoční večírek.

Termín nástupu: říjen 2021

Ještě pořád jsi nepřestal číst a naše nabídka ti přijde zajímavá? Jestli tedy máš i ty nám co nabídnout, neváhej poslat CV a motivační dopis.

Těšíme se na Tebe


Informace o pozici

Společnost
iNET Solutions s.r.o.
Adresa
Hostivařská 92/6, Praha – Hostivař
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Středně pokročilá)
Benefity: Bonusy/prémie, Provize z prodeje, Mobilní telefon, Sleva na firemní výrobky/služby, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Příspěvek na vzdělání, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce
Zařazeno: Média, reklama a PR, Prodej a obchod, Account Manager, Obchodní zástupce, Obchodní asistent, Prodejce po telefonu/Telesales, Key Account Manager, Obchodní referent
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva, práce na živnostenský list (IČO)
Zadavatel: Zaměstnavatel