Pro našeho klienta, dynamicky se rozvíjející společnost, která se řadí mezi významné dopravní a logistické firmy v České republice, hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Manažera mezinárodní spedice.

Vaše náplň práce:

  • Operativní a obchodní řízení spediční pobočky společnosti:
  • Kontrolu a monitoring dopravně-logistických procesů
  • Kontrolu plnění dodávek a trasování
  • Plánování přeprav v souladu s požadavky klientů (cenotvorba, kalkulace)
  • Zodpovědnost za včasné realizace zakázek a dlouhodobých projektů
  • Zodpovědnost za kvalitní, intenzivní a pravidelný kontakt mezi disponenty a zákazníky
  • Vedení, motivaci a hodnocení kolegů oddělení spedice
  • Zodpovědnost za kvalitní a přínosnou spolupráci s oddělení logistiky, a další
  • Řízení individuálních projektů s jednotlivými zákazníky
  • Udržování a rozvíjení vztahů se stávajícími obchodními partnery
  • Zodpovědnost za obchodní výsledky u klíčových zákazníků, a další
  • Tvorba obchodních nabídek a kalkulací pro zákazníky z celé Evropy a řízení individuálních projektů pro nové i stávající zákazníky
  • Realizace obchodní strategie
  • Osobní zapojení do tvorby a vývoji nových obchodních příležitostí, nabídek, kalkulací, realizací, a další
  • Pravidelný reporting a optimalizaci procesů s důrazem na produktivitu a stanovenou marži

Očekáváme:

  • Minimálně SŠ vzdělání (nejlépe dopravní nebo obchodní zaměření)
  • Minimálně 3 roky praxe v daném odvětví dopravy a obchodu
  • Alespoň 2 roky praxe s vedením týmu lidí
  • Znalost problematiky sběrné služby a mezinárodní přepravy
  • Obchodní dovednosti
  • Aktivní znalost anglického jazyka (denní komunikace se zahraničními zákazníky), německý jazyk výhodou
  • Výborné analytické, řídící a organizační schopnosti
  • Pečlivost, přesnost, cit pro detail, schopnost manažerského nadhledu a komplexního myšlení
  • Odolnost vůči stresu, komunikační schopnosti, obecnou informovanost

Nabízíme:

  • Práci v prosperující společnosti, moderní prostředí a příjemný kolektiv
  • Možnost vlastní seberealizace a potenciál neomezeného osobního a profesního rozvoje
  • Práce na HPP
  • Firemní auto
  • Notebook, mobilní telefon
  • Příspěvek na stravné
  • Flexibilní pracovní doba
  • 4 týdny dovolené + 5 dní sickdays
  • Kanceláře v Hostivicích

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.


Informace o pozici

Společnost
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Adresa
Hostivice
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Středně pokročilá)
Benefity: Auto i pro soukromé účely, Mobilní telefon, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Zdravotní volno/sickdays
Zařazeno: Doprava, logistika a zásobování, Vrcholový management, Dispečer, Manažer dopravy, Specialista logistiky, Ředitel/manažer logistiky
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Zadavatel: Personální agentura

PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.