Jsme personální společnost, která zaměstnává desítky až stovky brigádníků a přiděluje je do největších podniků a skladů v Praze a okolí. Pro naši společnost hledáme vhodného člověka, který by se staral o jednotlivé zakázky a klienty a řešil každodenní problémy, které vyplývají z této práce.

Co Vás u nás čeká?

  • Postupné přebrání projektů, komunikace a péče o klienty u kterých pracují naši brigádníci
  • Komunikace s brigádníky, řešení problémů přímo na pracovišti, hledání nových brigádníků
  • Vašim cílem a cílem projektů je kontinuální zabezpečení brigádníků do skladu. S tím souvisí koordinace brigádníků, zajištění docházky, řešení problémů na pracovišti, plánování směn, spolupráce s dalšími dodavateli, nastavování cenových kalkulací, reporting a další.

Co je pro nás důležité

  • Samostatnost a odpovědnost – veškeré řízení projektu bude na Vás
  • Velmi dobré komunikační a organizační schopnosti – budete jednat s vedením společnosti u klienta
  • Časová flexibilita - nutnost přizpůsobit se vždy danému projektu a nástupu brigádníků
  • ŘP sk B - budete pravidelně jezdit za klienty a navštěvovat a kontrolovat pracoviště

Co získáte

  • Zajímavou, samostatnou a zodpovědnou práci
  • Příjemný a přátelský kolektiv
  • Fixní odměna + variabilní složka + roční bonus
  • 25 dnů dovolené, flexibilní pracovní doba
  • Multisport kartu
  • Stravenky
  • Nástup dohodou

Informace o pozici

Společnost
PROPLUSCO GROUP s.r.o.
Adresa
Milady Horákové 116/109, Praha – Hradčany
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Plat
Plat: 30 000 Kč / měsíc
Zařazeno: Administrativa, Personalistika a HR, Administrativní pracovník, Asistent/asistentka, Náborář, Personalista, HR specialista
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva, práce na živnostenský list (IČO)
Zadavatel: Personální agentura

PROPLUSCO GROUP s.r.o., Bc. Kamila Prošková, DiS.