Jsme jedna z největších neziskovek rozesetá po celém Jihomoravském kraji a části kraje Vysočina. Nabízíme velice široké spektrum služeb a stejně tak je i různorodé složení našich týmů. Ale všechny nás při práci motivuje společný záměr - pomáhat lidem, kteří si pomoci nemohou, a podporovat samostatnost těch, kteří si pomoci neumí, vracet důstojnost do života všem našim klientům. Toto velmi formuje pracovní prostředí, náladu a důvody proč s námi mnozí zaměstnanci vydrží i několik desítek let…

Správce informačního systému (účetního a personálního)

Zajímá Tě IT prostředí a zároveň máš přehled v oblasti ekonomiky a účetnictví? Chtěl/a bys být správcem informačního systému velké (opravdu hodně velké) neziskové organizace? Pokud ano, tak se nám ozvi, rádi Ti vysvětlíme detaily

Hledáme nového kolegu či kolegyni na pozici, kde se potkává znalost ekonomických, mzdových a personálních s IT světem. Jedná se o správce ekonomického, mzdového a personálního informačního systému.

Jsme jedna z největších neziskovek (cca 1200 zaměstnanců) a naše data zpracováváme v programu Vema Cloud. A protože je naše organizační struktura hodně rozvětvená, je součástí IT týmu i oddělení, které řeší požadavky z oblasti ekonomického, mzdového a personálního systému.

Co by měl náš nový kolega/kolegyně na starosti?

  • Údržbu a vývoj našeho informačního systému
  • Řešení problémů uživatelů –– pomoc při běžném provozu, zadávání požadavků na Vema Cloud, reporting (účetní, ekonomové, personalistky apod.)
  • Proškolování uživatelů, které vede k efektivnímu využívání systému (nováčci, nové funkcionality atd.)
  • Nastavování oprávnění

Komu by mohla tato práce vyhovovat?

  • Jedná se hodně o práci s Excelem na pokročilé úrovni, hledáme někoho, kdo má analytické přemýšlení a dovede z Excelu vyždímat, co umí. Je nezbytná znalost pokročilejších funkcí.
  • Tomu, kdo má ekonomické vzdělání a má IT jako koníček, tzn. má zkušenosti s instalací programů, práci s certifikáty, základy databázových systémů apod.
  • Je to práce rozmanitá, bez stereotypů – takže je vhodná pro ty, kteří mají rádi, když řeší více věcí najednou a jsou schopni se v tom orientovat.

Co nabízíme?

  • Opravdu smysluplnou a zajímavou práci
  • Příjemné pracovní prostředí v centru Brna a přátelský kolektiv
  • Podporu v oblasti vzdělávání a rozvoje – postupné a kvalitní zaškolení do problematiky zkušeným kolegou
  • Benefity – 5týdnů dovolené, stravenky, sick-days, home-office a jiné

Informace o pozici

Společnost
Diecézní charita Brno
Adresa
třída Kpt. Jaroše 1928/9, Brno – Černá Pole
Požadované vzdělání: Vyšší odborné
Benefity: Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Zdravotní volno/sickdays, Individuální rozvržení pracovní doby
Zařazeno: Ekonomika a podnikové finance, IS/IT: Správa systémů a HW, Personalistika a HR, Správce operačních systémů a sítí, Support IS, Databázový administrátor
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Nezisková organizace

Pozice je vhodná i pro absolventy.