Ahoj,

Jmenuji se Jaroslav Pipek a pracuji ve 2N již 7 let. Během své kariéry ve 2N jsem se propracoval pozicemi technického a produktového specialisty k pozici vedoucího oddělení 1st level support. Do nově vznikajícího týmu hledám nové kolegy na pozici specialisty pro podporu našich produktů pro naše zákazníky. Hledám člověka, který je komunikativní, rád se učí nové věci a má rád technologie. Tato pozice je vhodná i pro čerstvé absolventy.

1st level support specialist

Co u nás budeš dělat?

Přijímat s úsměvem požadavky našich zákazníků a pomáhat jim řešit jejich situace.

Pomáhat s tím, aby naši zákazníci byli spokojeni. A to telefonicky, formou chatu a emailem.

Zpracovávat informace od zákazníků a úzce spolupracovat s odděleními Technické podpory, Customer Care a Marketingu

Co k tomu potřebuješ?

Velmi dobrou znalost anglického jazyka slovem i písmem

Být prozákaznicky orientovaný/á

Schopnost otevřeně komunikovat, sdílet informace v týmu a dobře spolupracovat

Chuť učit se nové věci a schopnost klást důraz na detaily

Zvídavost a schopnost hledat nová řešení

Technické vzdělání v oboru telekomunikace případně informatika výhodou

Vhodné pro absolventy SŠ, VŠ

Proč se Ti u nás bude líbit?

Ocitneš se v prostředí prosperující a stabilní evropské firmy s unikátní firemní kulturou

Budeš pracovat se špičkovými technologiemi, které se používají po celém světě

Pracovní úkoly budeš moci řešit po svém (hodnotíme výsledek)

Je tu výborný tým mladých lidí a otevřená komunikace

Staráme se o sladění pracovního a soukromého života, máme zázemí pro sportovce (sídlíme u cyklostezky) a dětský koutek pro děti našich zaměstnanců


Informace o pozici

Společnost
2N TELEKOMUNIKACE a.s.
Adresa
Modřanská 621/72, Praha – Modřany
Požadované vzdělání: Vzdělání není podstatné
Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Středně pokročilá)
Benefity: Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Firemní školka, Firemní akce
Zařazeno: Technika a vývoj, Telekomunikace, Zákaznický servis, Pracovník call centra, Technik, Prodejce po telefonu/Telesales, Pracovník help desku, Pracovník front office
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

2N TELEKOMUNIKACE a.s., Patricie Dufková