Společnost TP Vision je silným hráčem v oblasti spotřební elektroniky zaměřeným na vizuální digitální zábavu. TP Vision se zaměřuje na vývoj, výrobu, prodej a marketing televizorů Philips v Evropě, Rusku, na Středním Východě, Jižní Americe, Indii a vybraných státech Asie a Tichomoří a na Philips audio a video produkty po celém světě. V TP Vision se spojuje dokonalý design a zkušenosti v oblasti inovací Philips TV s precizní výrobou, flexibilitou a rychlostí TPV. Díky tomuto spojení společnost přináší na trh vysoce kvalitní televizní přístroje: chytré a snadno ovladatelné, s důrazem na sofistikovanost, např. nové materiály a tenký design. Společnost při vývoji svých přístrojů myslí na to, aby uživatelům přinášely jen výjimečné televizní zážitky. S televizory Philips se TP Vision stala světovou jedničkou v oblasti prodeje hotelových televizí. TP Vision sídlící v holandském Amsterdamu je exkluzivním držitelem licence značky Philips TV ve všech zmíněných státech a v oblasti audio produktů Philips po celém světě. Společnost je ze 100 % vlastněná TPV Technology, světovým lídrem ve výrobě monitorů a LCD se sídlem v Číně. Společnost TPV Group dlouhodobě posiluje svou pozici na světovém trhu díky využití dlouholetých zkušeností s vývojem, produkcí a logistickou efektivitou. TP Vision zaměstnává okolo 2 000 lidí po celém světě.

Trade Marketing Manager CZ - Philips TV/Audio

Co budu dělat?

Jako Trade Marketing Manažer budeš odpovědný (na základě pokynů od CEE Business & CEE Marketing oddělení) za lokální marketingovou strategii pro produkty Philips TV a Audio / Video (propagaci, kampaně, merchandising a další podporu klíčových produktů). Klíčovými marketingovými ukazateli jsou u nás retail visibilita, on-line, PR, sales & marketing. eventy, školení a merchandising. Dále budeš zodpovědný za správu marketingového rozpočtu.

Tvým hlavním úkolem bude:

  • plánovat a zajistit lokální marketingové aktivity pro produkty TV a Sound (sluchátka, reproduktory, zvukové panely)
  • spolupracovat s Key Account manažery na marketingových plánech našich zákazníků / při uvádění produktů na trh…)
  • plánovat/ odpovídat za realizace / vyhodnocovat marketingové aktivity zákazníků (e-tailers / retailers)
  • vést produktová školení prodejců a koordinovat promotéry
  • vést menší tým merchandising specialistů (nastavovat plány / dohlížet / vyhodnocovat )
  • vykonávat další aktivity spojené s viditelností značky Philips (POSM), vystavení produktů (stojany, nábytek)
  • odpovídat za viditelnost značky / produktů / propagace / kampaně v prodejních kanálech (online / offline)
  • plánovat lokální marketingové aktivity / spravovat marketingový rozpočet (měsíční plánování, kontrola čerpání rozpočtu v interních systémech - objednávky / faktury )
  • plánovat/Koordinovat a vyhodnocovat on-line kampaně a on-line coop aktivity
  • odpovídat za PR aktivity ve spolupráci s lokálním PR manažerem a PR agenturou
  • spolupracovat na lokálních eventech spojených s marketingem
  • podílet se na vytvoření lokálních technických materiálů, produktových videí a dalších aktivit souvisejících s marketingem (např. POSM)
  • sledovat a vyhodnocovat účinnost daných marketingových kampaní
  • spolupracovat s dodavateli / agenturami / partnery

Co bys měl/a splňovat, abys k nám zapadl/a do týmu:

  • angličtina by pro tebe neměla být problém- budeš ji opravdu potřebovat při prezentacích a mezinárodních schůzkách
  • budeš kontrolovat např. POS materiály pro naše zákazníky, takže češtinu bys měl ovládat na úrovni rodilého mluvčího
  • vzhledem k širokému záběru bys měl mít min. 2 roky zkušeností s trade marketingem a multitasking by mělo být tvé “druhé já”
  • znalost elektro- spotřebitelského marketingového prostředí, trhu a konkurence bude tvojí velkou výhodou
  • budeš aktivně jezdit, takže řidičský průkaz je nezbytností
  • stoupnout si před tým obchodníků a prezentovat by ti nemělo dělat problém, stejně tak navazování obchodních vztahů

A co ti za to nabídneme:

  • zajímavou pozici v týmu profesionálů
  • možnost stát se součástí dynamické společnosti se silnou značkou na trhu
  • balíček benefitů (služební auto, mobilní telefon, 26 dnů dovolené, sick days, stravenky, příspěvek do penzijního fondu)
  • spolupráci minim. na 2 roky (jedná se o náhradu za mateřskou a rodičovskou dovolenou)
  • atraktivní pracoviště na Praze 7 - Holešovicích

Datum nástupu – včera bylo pozdě :)

Pokud Tě tato pozice zaujala, zašli nám prosím svůj strukturovaný životopis s motivačním dopisem v angličtině.


Informace o pozici

Společnost
TP Vision Europe B.V., pobočka Česká republika
Adresa
Jankovcova 1037/49, Praha – Holešovice
Požadované vzdělání: Vyšší odborné
Požadované jazyky: Angličtina (Středně pokročilá), Čeština (Výborná)
Zařazeno: Administrativa, Marketing, Média, reklama a PR, Trade Marketing
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu určitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

TP Vision Europe B.V., pobočka Česká republika, Barbora Kriesmanová