Farkasova International helps and advises organisations on recruitment and talent management strategy and ways to align it with their business objectives. The company focuses on both local and international Executive Search and Talent Management assignments within Europe.

FINANCE & ADMINISTRATION MANAGER / OPERATIONS MANAGER

Pro našeho významného klienta, sídlícího v centru Prahy, hledáme vhodného kandidáta/tku na pozici Finance & Administration Manager / Operations Manager.

Hlavní náplní této pozice bude komplexní zastřešení finanční agendy a operativy společnosti včetně HR.

Ideální kandidát má zkušenosti na obdobné pozici či ve finančním controllingu, VŠ vzdělání ekonomického směru a uvítá pestrost pozice - Finance jsou pouze částí agendy. Administrativa, Operations a HR dodávají roli komplexitu.

V případě zájmu o bližší informace a nezávaznou diskrétní diskuzi – kontaktujte, prosím, Kristýnu Macounovou.

„Rádi bychom Vás upozornili, že zasláním Vašeho životopisu udělujete souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů za účelem zajištění personálního poradenství pro Vaši osobu. V souladu s platnými právním předpisy na ochranu osobních údajů tímto souhlasíte, aby společnost Farkasova International, s.r.o. zpracovávala Vaše osobní údaje nutné pro účely personálního poradenství a zprostředkování karierních příležitostí (zejména jméno, příjmení, e-mail, adresu, telefonní číslo, případně další údaje dobrovolně poskytnuté a nezbytné pro výše uvedené účely)“


Informace o pozici

Společnost
Farkasova International s.r.o.
Adresa
Praha
Požadované vzdělání: Vysokoškolské / univerzitní
Zařazeno: Administrativa, Ekonomika a podnikové finance, Vrcholový management, Ekonom, Finanční ředitel/manažer, Provozní ředitel/manažer
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Zadavatel: Personální agentura

Farkasova International s.r.o., Kristýna Macounová