Baví tě komunikace s lidmi a ráda/rád jim pomáháš? Ráda/rád se učíš nové věci a máš nadšení pro IT oblast?

Přidej se k nám, naučíme tě spoustu nového a budeš dělat práci, která má smysl - pomáhat lidem v nesnázích, kteří za tvou pomoc budou vděčni.
Zakládáme si na tvých komunikačních schopnostech, IT tě naučíme :)

Staň se součástí revolučního tech startupu a buď klíčovou hřáčkou/hráčem našeho rostoucího týmu!

Co bude tvou náplní práce?

  • Budeš komunikovat s klientem k jeho spokojenosti a pomůžeš mu vyřešit jeho problém z IT světa (PC, tiskárny, notebooky, tablety, smartphones, SW, aplikace, nákupní poradenství, konzultace). Klienty kontaktujeme na základě jejich požadavku. Naši klienti jsou jednotlivci a domácnosti, živnostníci a malé firmy
  • Pro řešení IT problémů klientů ti bude k ruce naše interní znalostí báze (do které pak budeš také přispívat svými články na témata, která si vybereš) problému a jejich řešení a také zkušení a ochotní kolegové
  • Ke komunikaci s klienty a k řešení jejich IT problémů budeš používat telefon, chat a hlavně naši aplikaci, která využívá rozšířenou realitu (AR)
  • Důležitou úlohou je proaktivní identifikace potřeb a očekávání klientů v oblasti užívání digitálních technologií a následně i pomoc klientům v této oblasti
  • Pokud budeš chtít, můžeš se zapojit do našich zajímavých interních projektů, vzít si na zodpovědnost některou z aktivit a podílet se tak na rozvoji revolučního tech startupu www.Marwin.help
  • Práce v našich interních systémech a související administrativa
  • Přijímání zpětné vazby od klientů a kolegů, která ti pomůže se zlepšovat

Co se ti u nás bude líbit?

  • Být součástí začínajícího příběhu firmy. Pomáháme našim zákazníkům s těžkostmi IT světa.
  • Práci v inovativním prostředí a s novými, revolučními technologiemi (např. rozšířená realita).
  • Team odborníků a životem vyzkoušených lidí, ochotných podporovat tě a podělit se o své nápady a zkušenosti s tebou takovým způsobem, že budeš mít pocit, že to jsou tvé vlastní nápady.
  • Možnost zapojit se do rozvoje služby a vidět jak tvé nápady přecházejí v realizaci.
  • Stimulující pracovní prostředí plné nečekaného humoru a kanadských žertů. Atmosféru, jakou dokáže poskytnout jen start up.
  • Fajn mladý kolektiv normálních lidí :)
  • Týmové akce
  • Příjemná pracovní atmosféra a moderní kanceláře
  • Atraktivní systém odměňování, neděláme rozdíly na základě pohlaví

  • Odměna podle tvých zkušeností a schopností

  • Po 5ti měsíčním zapracování možnost částečné práce z HomeOffice
  • 25 dní placené dovolené
  • 3 dny placené sick days
  • Plný pracovní úvazek a zkrácená pracovní doba 7,5 hod (v práci strávíš 8 hod včetně přestávek)

  • Možnost práce i na kratší úvazek (min. 22,5 hod týdně) dle dohody

  • Domů odcházíš s čistou hlavou
  • Práce vhodná i pro absolventy bez praxe

Co bys měla/měl mít ty?

  • Měla/Měl bys být hlavně výborně komunikačně vybavená/vybavený
  • Budeš ráda/rád za zpětnou vazbu, kterou budeš často dostávat od klientů a kolegů a budeš ráda/rád pracovat na zlepšení svých komunikačních a technických dovedností

  • Máš ráda/rád technologie a umíš je používat na uživatelské úrovni, máš zápal pro to učit se nové věci.

  • Nehledáme „hotového“ Iťáka, administrátora, rádi tě toho spoustu naučíme. Přesto je fajn pokud se z části vyznáš v této problematice: Support Windows a MacOS; Základní síťový troubleshooting; Podpora mobilních zařízení různých platforem - iOS, Android; Znalost Microsoft Office; Support multifunkčních tiskáren; Tvorba a udržování KEDB (Known Error databse).

  • Angličtinu máš na úrovni nejméně B1 pro čtení a psaní technické dokumentace a také máš dobrou češtinu

  • Protože nám velmi záleží na tom jaký team budujeme, soft skills jsou pro nás důležitější než hard skills (IT znalost). Konkrétně:
    ZÁLIBA - nebo koníček, která tě definuje a nás dokáže obohatit
    EMPATIE - schopnost umět se vcítit do kůže jiného
    ADAPTABILITA - schopnost přizpůsobit se a vyrovnat se s nečekanými situacemi
    DRIVE - zajímáš se o věci, záleží ti na nich, neupadáš do pasivity, hledáš způsoby, ne důvody
    SCHOPNOST POSLOUCHAT - umíš naslouchat, ale zároveň umíš dělat rozhodnutí
    NEBOJÁCNOST - nebojíš se dělat chyby a ani je přiznat, jinými slovy, nebojíš se zkoušet nové a neortodoxní řešení
    EGO - umíš pracovat s vlastním, ale i cizím egem
    TOLERANTNOST - jsi tolerantní
    KOMUNIKAČNÍ SCHOPNOSTI - schopnost zaujmout v komunikaci
    LOGICKÉ MYŠLENÍ - není na obtíž
    POZITIVNÍ energie a CHUŤ DO PRÁCE

Doplňující informace

Společnost Hey.Mate v CZ a SK provozuje 2 služby.

1. Osobní IT servis na území Prahy a Bratislavy - To jsi asi našla/našel pokud jsi nás hledala/hledal na internetu podle názvu firmy.

2. Vzdálený IT servis viz náš web: www.marwin.help se týká právě zde inzerované pozice v Olomouci, kde výhradně vzdáleně pomáháš našim zákazníkům z Česka a Slovenska.

Těšíme se na tvůj životopis! Nejpozději do 7 dní se ti ozve kolega Martin.


Informace o pozici

Společnost
Hey.Mate CZ, s.r.o.
Adresa
Jungmannova 802/3, Olomouc – Hodolany
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Základní)
Plat
Plat: 25 000 – 35 000 Kč / měsíc
Benefity: Bonusy/prémie, Notebook, Dovolená 5 týdnů, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Možnost si napracovat hodiny, Profesní/osobní kouč, Vyhrazený čas na inovace, Rozjezd zcela nového projektu
Zařazeno: IS/IT: Správa systémů a HW, Telekomunikace, Zákaznický servis, Pracovník call centra, Správce operačních systémů a sítí, Technik HW, Pracovník help desku, Operátor, Pracovník front office
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek, práce na zkrácený úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva, práce na živnostenský list (IČO)
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro absolventy.


Hey.Mate CZ, s.r.o., Martin Krištof
+420 720 757 457