SALTEK je česká společnost s 25 lety historie, specializující se na vývoj a výrobu ochran před přepětím. Naše výrobky chrání elektrická a elektronická zařízení v napájecích sítích nízkého napětí, v datových sítích, v průmyslovém měření a regulaci a telekomunikacích. Máme vedoucí postavení na trhu v České republice a významně exportujeme na světové trhy. Velmi nám záleží na našich firemních hodnotách a kultuře a na tom, aby se u nás lidem dobře pracovalo. Šikovné kolegy rádi podpoříme v jejich rozvoji. Pojďte mezi nás!

Manažer/ka nákupu

Pro další rozvoj společnosti hledáme do nejužšího týmu managementu Manažera/manažerku nákupu se schopností strategicky budovat svěřené oblasti, přebírat zodpovědnost za svěřený úsek a nejen operativně plnit dispozici.

Hledáme týmového hráče, který bude v souladu s našimi hodnotami a pomůže nám dosáhnout Vize společnosti 2030.


Náplň práce:

  • Strategické i operativní řízení nákupu
  • Optimalizace nákupních procesů
  • Analýza potřeb materiálů pro výrobu v dlouhodobém horizontu
  • Řízení hodnoty a struktury zásob
  • Trvalé hledání možností úspor a optimalizací nákupu a velikosti zásob v rámci spolupráce s dodavateli, nastavení SAP, apod.
  • Rozvoj vztahů, uzavírání smluv a vyjednávání obchodních podmínek
  • Metodické řízení nákupu (hodnocení, audity, rámcové smlouvy, …)
  • Zodpovědnost za výběr dodavatelů na základě daných cílů
  • Řešení dodavatelských reklamací
  • Vytváření a prezentace reportů pro vedení společnosti
  • Aktivní spolupráce s ostatními úseky společnosti
  • Vedení, motivace, hodnocení a kontrola výkonu podřízených pracovníků

Očekáváme:

  • SŠ/VŠ ideálně technického směru
  • Zkušenosti v oblasti nákupu min. 3 roky
  • Znalost anglického jazyka slovem i písmem
  • Dobré komunikační a vyjednávací schopnosti
  • Analytické a strategické myšlení, ochota přebírat odpovědnost
  • Schopnost práce v týmu, odolnost vůči stresu
  • Proaktivní vedení a rozvoj úseku
  • Schopnost vést tým a motivovat ho k dosahování cíle
  • Znalost SAP - modul PP výhodou
  • Pokročilá znalost MS Office
  • Řidičský průkaz sk. B

Nabízíme:

  • Možnost podílet se na strategii firmy
  • Zajímavou a odpovědnou práci u české společnosti
  • Profesionální a přátelský kolektiv
  • Práci na plný úvazek
  • Finanční ohodnocení dle zkušeností s bonusovou složkou
  • 5 týdnů dovolené, 5 dnů sick days
  • Telefon
  • Notebook
  • Flexibilní pracovní dobu
  • 5 týdnů dovolené
  • příspěvek na stravování
  • možnost dalšího vzdělávání (anglický jazyk, školení)


Nástup možný ihned.


Informace o pozici

Společnost
SALTEK s.r.o.
Adresa
Drážďanská 561/85, Ústí nad Labem – Krásné Březno
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Pokročilá)
Benefity: Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Firemní akce
Zařazeno: Doprava, logistika a zásobování, Nákup, Vrcholový management, Logistik, Ředitel/manažer logistiky, Supply Chain Specialist, Ředitel/manažer nákupu
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Máte šanci! Na tuto nabídku zatím odpověděli méně než 4 lidé.