Jsme státním podnikem, který je zaměřen na poskytování služeb provozu IT (infrastruktury, výpočetního výkonu, OS, databází a aplikací v našich datových centrech). Základem služeb je Housing, který je dle požadavků zákazníků rozšířen o nadstavbové služby poskytnutí infrastruktury (IaaS), platformy (PaaS) nebo IT bezpečnosti (SECaaS). SPCSS nabízí komplexní řešení ušitá na míru potřebám zákazníků s důrazem na vysokou úroveň bezpečnosti a dostupnosti našich služeb. Vaše práce u nás bude dávat smysl a každý dobrý nápad bude vítán.

Obchodní ředitel/ka

Vaše role u nás:

  • budete zodpovědný/á za obchodní činnost podniku a za její rozvoj v souladu s podnikovou strategií;
  • budete mít zodpovědnost za přípravu reálného plánu tržeb podniku na následující kalendářní rok;
  • budete plnit povinnosti garanta přípravy veřejných zakázek na nákup dodávek a služeb v oblastech své kompetence;
  • budete odpovídat za dodávku podnikem poskytovaných služeb zákazníkům a za vyhodnocování a dokladovaní kvality jejich poskytování v souladu s úrovní sjednanou se zákazníkem;
  • budete spolupracovat s ředitelem úseku provozu interních služeb na stanovení cenové politiky a při tvorbě cen služeb pro zákazníky;
  • budete zajišťovat komunikaci se zákazníky, zjišťovat jejich potřeby, spokojenost a možnosti dalšího rozvoje služeb a spolupráce;
  • budete zodpovědný/á za kvalitu, kompletnost a včasnost připravovaných nabídek služeb pro zákazníky;
  • budete odpovídat za organizaci a koordinaci přípravy návrhu, schválení a uzavření smluv o poskytování služeb se zákazníky;
  • budete spolupracovat s ředitelem technického úseku na návrhu zavedení nových technologií a služeb;
  • budete zodpovědný/á za projektové řízení v podniku, stejně tak za zpracování marketingového plánu a za jeho naplňování;
  • budete odpovídat za externí i interní komunikace podniku, za dodržování obchodní etiky;
  • budete se podílet na zpracování a aktualizaci strategie podniku.

Jaké byste měli mít znalosti, dovednosti a zkušenosti:

  • VŠ vzdělání;
  • praxe na manažerské pozici min. 5 let;
  • zralá osobnost s přirozenou autoritou a schopností motivovat druhé;
  • výborné komunikační, prezentační a vyjednávací dovednosti;
  • schopnost strategického a koncepčního myšlení;
  • orientace na zákazníka.

Jaké to u nás je:

  • Každý den budete potkávat (IT) nadšence, jako jste Vy. Pokud tedy zrovna nebudete pracovat z domova.
  • Naobědvat se můžete v naší jídelně a nakoupit v podnikové prodejně.
  • Víme, že je třeba i odpočívat – dáme Vám 5 týdnů dovolené a k tomu 4 dny zdravotního volna.
  • V rámci benefitů dostanete formou cafeterie příspěvek na dovolenou/sport/kulturu, přispějeme na penzijní/životní připojištění, dopravu, jazykové vzdělávání i očkování.

Informace o pozici

Společnost
Státní pokladna Centrum sdílených služeb, s. p.
Adresa
Na vápence 915/14, Praha – Žižkov
Požadované vzdělání: Vysokoškolské / univerzitní
Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Středně pokročilá)
Benefity: Příspěvek na dovolenou, Mobilní telefon, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Příspěvek na dopravu, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Závodní stravování, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova
Zařazeno: IS/IT: Konzultace, analýzy a projektové řízení, IS/IT: Správa systémů a HW, Prodej a obchod, Obchodní ředitel/manažer
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Státní pokladna Centrum sdílených služeb, s. p.
Na Vápence 915/14, 13000 Praha – Žižkov, Česká republika