Jsme firma pomáhající ostatním dobře našlápnutým společnostem rozjet se a uspět na trhu. Vytváříme pro ně profesionální zázemí, kde mohou stabilně růst. Perfektně ovládáme účetnictví, máme přehled v legislativě, dokážeme se postarat o klienty i „nakopnout” marketingové kampaně. Podstatnou součástí je taky Back Office tým, kam momentálně potřebujeme přijmout dalšího člena.

Asistent/ka - Recepční

Jste komunikativní a baví vás práce s lidmi? Máte smysl pro pořádek a naplňuje vás zpříjemňovat ostatním den? Zvládáte zpracovávat administrativní ad hoc úkoly pečlivě a s radostí? Dokážete si představit práci v dynamickém prostředí?

Skvěle, jste to přesně vy, koho hledáme do našeho recepčního týmu!


Co bude vaší náplní práce?

  • přijímání telefonů a vyřizování e-mailů,
  • pomoc při organizaci firemních akcí (rezervování a příprava prostor, zařízení občerstvení...),
  • kontrola zásob pro potřeby celé firmy a následné objednávky (kancelář, technika, reklamní tiskoviny, občerstvení),
  • komunikace s firemními partnery a dodavateli,
  • práce s hotovostí,
  • nákupy občerstvení, pochůzky na poštu,
  • administrativní podpora vedení společnosti (skenování, ukládání na disk, tisk...),
  • milé přivítání spolupracovníků, klientů a obchodních partnerů na ředitelství firmy,
  • zodpovědnost za připravenost zasedacích místností (rezervace, úklid, občerstvení, příprava dle počtu lidí, teplota místnosti, nachystání potřebné techniky...),
  • příprava nápojů a občerstvení k jednáním, poradám a ke školením,
  • úklid firemních prostor – po jednáních, v průběhu i na konci dne.

Určitě se přihlaste, pokud

  • by vás výše popsaná náplň práce bavila a naplňovala,
  • vlastníte ŘP sk. B a jste aktivní řidič,
  • jste milý/á, reprezentativní s velmi dobrými komunikačními schopnostmi,
  • baví vás práce s lidmi,
  • se dokážete starat o firemní prostory a máte rád/a ve všem pořádek.

Co byste měl/a ještě splňovat?

  • vynikající znalost psané i mluvené češtiny,
  • znalost G-suite prostředí (Google: e-mail, disk, textové soubory, tabulky...),
  • je pro vás výzvou hledat cestu kupředu.

Co nabízíme?

  • přátelský tým lidí, v němž se vzájemně podporujeme,
  • prostor pro sebeuplatnění a realizaci vlastních nápadů,
  • možnost pracovního i osobního růstu,
  • odpovídající finanční ohodnocení s bonusy,
  • kompletní kancelářské zázemí,
  • stravenky, teambuildingy, kartu ActivePass+, 5 týdnů dovolené,
  • možnost neomezené konzumace kávy a čaje na pracovišti.

Nástup: dle domluvy

Lokalita: Brno – Dolní Heršpice (Vienna Point)

Pokud vás nabídka zaujala, neváhejte nám zaslat svůj strukturovaný životopis spolu s fotografií.


Těšíme se na vás! :)


Zaujali jsme vás? Ozvěte se nám!


Informace o pozici

Společnost
Frontman s.r.o.
Adresa
Vídeňská 188/119d, Brno – Dolní Heršpice
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Základní)
Benefity: Mobilní telefon, Notebook, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Firemní akce
Zařazeno: Administrativa, Asistent/asistentka, Recepční
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Frontman s.r.o., Martina Kolková