• nejstarší dobročinná organizace s celostátní strukturou
• nabízí pomoc lidem v nouzi u nás i v zahraničí a provozuje širokou síť sociálních, zdravotních a humanitárních služeb
• největší nestátní poskytovatel sociálních a zdravotních služeb
• pořadatel Tříkrálové sbírky, nejrozsáhlejší sbírkové akce v České republice
• v rámci humanitární pomoci a rozvojové spolupráce působíme v mnoha zemích od Afriky přes Blízký východ a postsovětské republiky až po Asii – především v oblasti zdravotnictví, sociální péče a vzdělávání, zemědělství a rozvoji občanské společnosti

Naším posláním je pomoc lidem v tíživé sociální situaci, zdravotně postiženým a dlouhodobě nemocným, umírajícím, obětem domácího násilí, lidem postiženým živelními katastrofami nebo válečným konfliktem, a to v České republice i v zahraničí. Pomoc poskytujeme bez ohledu na rasu, národnost, náboženství nebo státní a politickou příslušnost. Respektujeme základní lidská práva, se všemi lidmi jednáme s důstojností a respektem, netolerujeme sexuální zneužívání, vykořisťování a jakékoli násilí.

Specialista komunikace

Baví vás marketing a komunikace, umíte psát a máte rádi práci se sociálními sítěmi, máte dobré organizační schopnosti a chuť se učit novým věcem? Chcete se stát součástí věkově rozmanitého a co do náplně práce pestrého komunikačního a fundraisingového týmu významné české neziskovky a podílet se smysluplných věcech? Charita Česká republika hledá do svého týmu sídlícího v centru Prahy vhodného člověka na místo specialista / specialistka komunikace.

Každodenní práce v sobě spojuje péči o profily na sociálních sítích (za podpory několika kolegů) od podílu na strategickém plánování přes tvorbu příspěvků, nastavování reklam, cílení a reportování po klasickou práci v komunikačním týmu a trochy administrativních úkolů týkajících se provozu oddělení. Potřebujeme člověka, co umí pracovat samostatně i v týmu.

Co vás čeká:

· Práce na sociálních sítích, jedná se hlavně o Facebook, ale i Twitter, LinkedIn a Instagram – psaní textů, příprava vizuálních podkladů, community management

· Tvorba plánu příspěvků v návaznosti na komunikační plán, podíl na komunikačním plánu

· Podíl na přípravě a realizaci komunikačních a fundraisingových kampaní – plánování příspěvků, cílení, vyhodnocování

· Trocha administrativní práce – příprava přijatých faktur k odbavení, rozesílání výročních zpráv, shromažďování podkladů; podíl na reportech oddělení

· Podíl na organizaci pořádaných akcí

Na čem nám záleží:

· Minimálně ukončené SŠ vzdělání

· Orientace v prostředí Facebook Business Manager

· Velmi dobrá práce s textem, schopnost přesně formulovat

· Schopnost dotahovat

· AJ alespoň na úrovni B1, další jazyky výhodou

· Proaktivní přístup, chuť učit se novým věcem, schopnost pracovat v týmu

· Zapálení a loajalita

Typ úvazku:

· Práce na HPP

Délka pracovního poměru:

· Pracovní smlouva na 1 rok s možností prodloužení

Co nabízíme:

· Zázemí stabilní neziskové organizace se seriózním přístupem

· Příjemný a přátelský tým, od kterého se můžete naučit nové věci

· 5 týdnu dovolené

· 2 dny sick days

· Stravenkový paušál

· Mobilní telefon a notebook

· Vzdělávací kurzy

· Firemní i mimofiremní akce

· Dog-friendly office

· Žádný předepsaný dress code

Práce vhodná:

· Pro šikovného absolventa

Nástup možný:

· V průběhu července

Pokud si myslíte, že má smysl věnovat energii neziskové oblasti, dokážete se zorientovat a rychle se učíte a zároveň vás láká být součástí skvělého týmu v jedné z největších neziskových organizací v Česku s více než 8 tisíci zaměstnanci po celé republice, pak neváhejte a pošlete nám svůj strukturovaný životopis. A nezapomeňte k němu prosím přidat motivační dopis. Těšíme se na vás!

Mgr. Simona Pokorná Juračková, Ph.D.

vedoucí oddělení komunikace a fundraisingu


Informace o pozici

Společnost
Charita Česká republika
Adresa
Vladislavova 1460/12, Praha – Nové Město
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná) nebo Angličtina (Pokročilá)
Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Zahraniční pracovní cesty, Dog-friendly office
Zařazeno: Administrativa, Marketing, Média, reklama a PR
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Nezisková organizace

Pozice je vhodná i pro absolventy.


Charita Česká republika, Martina