Společnost BSH domácí spotřebiče s.r.o. je součástí společnosti BSH Home Appliances Group, největšího evropského výrobce malých a velkých domácích spotřebičů, který v tomto odvětví zároveň patří k lídrům na světovém trhu. V České republice a na Slovensku zastupuje značky Bosch, Siemens a Gaggenau. Kromě prodeje se společnost věnuje také aktivitám na prodej navazujícím, jako je servis, služby zákazníkům a také aktivně pracuje v oblasti školení, reklamy a podpory prodeje. Od roku 2016 sídlí společnost v moderně zrekonstruovaném industriálním prostoru na Radlické ulici v Praze.

Digital Marketing Specialist

Jaké to je, pracovat pro nás?

Náročné a zároveň inspirující! Naši lidé se nebojí odpovědnosti a my si velmi vážíme motivovaných a proaktivních uchazečů, kteří chtějí pracovat v mezinárodním prostředí, v přátelském týmu a kultuře, kde se cení otevřená komunikace, osobnost a nápad. Podpora v oblasti sladění pracovního a osobního života nejsou pro nás jen prázdná slova. Jestli Vám to zní dobře, čtěte dál.

Nabízíme motivační mzdu a balíček benefitů, skvělé kolegy a velmi moderní pracovní prostředí.

Pracovní náplní zaměstnance je zejména spolupráce s marketingovým týmem na identifikaci cílového trhu, podpora image značky, vytváření a udržování marketingových kampaní pro internet a digitální technologie s cílem zvýšit povědomí o značce a efektivně komunikovat prostřednictvím vhodných technologických platforem.

Vaše úkoly:

  • media plán pro svěřenou značku z portfolia BSH (direct buying, programmatic buying, SEA/GDN pro CZ i SK)
  • strategie, koncept, zadávání, optimalizace a vyhodnocování online kampaní (CZ i SK trh)
  • zpracování analytiky; reportování dat z Adobe Analytics
  • zodpovědnost za efektivní plánování budgetu během roku
  • content management CZ/SK webových stránek značky; lokalizace textů
  • zodpovědnost za komunikaci značky na sociálních sítích (FB/IG), tvorba content plánů
  • project management globálních a lokálních B2B/B2C projektů
  • denní komunikace s mediální a strategickou agenturou (web, kampaně, sociální sítě) – schopnost umět prosazovat cíle společnosti a zefektivnit spolupráci
  • každodenní komunikace, sdílení informací s manažerem oddělení, centrálou a napříč celou společností

Jste ideální kandidát/ka, pokud:

  • máte 2-3 roky praxe v oboru online komunikace, máte výhodu
  • máte zkušenost s přípravou online kampaní a vedením projektů
  • máte zkušenost s PPC, SEO, máte výhodu
  • jste komunikovali ve vztahu "klient-agentura"
  • máte zkušenosti se správou webů a profilů na sociálních sítích
  • umíte se orientovat v analytických nástrojích (ideálně Adobe Analytics)
  • se dobře domluvíte anglicky
  • jste proaktivní, umíte si zorganizovat práci, jste komunikativní a rádi pracujete v týmu
  • jste se posunuli na "digitála" z pozice Brand Specialist, máte výhodu

Ještě Vám chceme sdělit, že hledáme nového člena nebo členku týmu na dobu určitou, na zástup kolegyně po dobu mateřské a následně rodičovské dovolené.


Informace o pozici

Společnost
BSH domácí spotřebiče s.r.o.
Adresa
Radlická 350/107c, Praha – Radlice
Požadované vzdělání: Vysokoškolské / univerzitní
Požadované jazyky: Angličtina (Pokročilá), Čeština (Výborná)
Benefity: Bonusy/prémie, Sleva na firemní výrobky/služby, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce
Zařazeno: Marketing, Média, reklama a PR
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu určitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

BSH domácí spotřebiče s.r.o., Yveta Tatranská