Jsme certifikovaná organizace s 19letou tradicí působící zejména v Praze a Středočeském kraji. Začínali jsme jako parta nadšenců organizující adaptační programy, dnes pokrýváme většinu oblastí primární prevence i osobnostně-sociální výchovy. Provádíme také intervence v nejnáročnějších třídních kolektivech, realizujeme školení pro učitele po celé ČR, pořádáme Specializační studium pro školní metodiky prevence, vystupujeme na konferencích...
Klademe důraz na věcnou odbornost, lektorskou profesionalitu a osobní přístup. Více o nás na www.julesajim.cz.

Manažer*ka pro finanční a provozní správu organizace

Máte zkušenosti s finančním řízením? Chcete se podílet na nastavení systému finančního řízení? Chcete pracovat v neziskové organizaci? Zajímá Vás oblast vzdělávání a školství? Vyhovuje Vám kombinace práce v kanceláři a na dálku? Pak čtěte dál :)

Hledáme někoho, kdo se stejnou mírou profesionality a nadšení, které vkládáme do naší práce, nám pomůže s finančním řízením a dalším rozvojem organizace.

Co u nás budete mít na starost?

  • Nastavení systému finančního řízení organizace
  • Správu financí organizace, vč. vytváření finančních rozpočtů a plánů
  • Spolupráci s účetní
  • Fundraising - podávání grantů, vyhledávání nových příležitostí...
  • Řízení operativy v organizaci a optimalizace vnitřních procesů
  • Koordinaci projektů
  • Spolupráci s ředitelkou organizace
  • Implementaci strategických záměrů správní rady a ředitelky

Jaké znalosti a dovednosti budete k práci potřebovat?

  • Zkušenost z oblasti financí (ideálně controllingu) minimálně 2 roky
  • Zkušenost s vytvářením finančních plánů, budgetů a forecastů
  • Znalost reportingu
  • Ochotu a dovednost pracovat na dálku a v online prostředí
  • Pozitivní vztah k technologiím
  • Ochotu učit se novým věcem
  • Samostatnost a organizační schopnosti
  • Strukturovanost
  • Pokročilou znalost MS Excel

Výhodou bude, když budete mít...

  • Znalost účetnictví a českých účetních standardů
  • Zkušenost s dotacemi
  • Zkušenost z neziskového sektoru
  • Schopnost vyhodnocovat výstupy účetnictví a jeho kontroly a právní povědomí (smlouvy, registr smluv, …)

Co nabízíme?

  • Možnost optimalizovat fungování organizace a rozšiřovat i zkvalitňovat její působení
  • Různorodou práci v organizaci se společensky prospěšným dopadem
  • Práci v týmu nadšených profesionálů
  • Místo v naší kanceláři blízko náměstí Jiřího z Poděbrad. Možnost kombinování s prací na dálku.
  • Preferujeme spolupráci na ŽL (případně možnost dohody - kombinace HPP, DPP, DPČ)
  • Odměnu 40 000 Kč při úvazku 1,0 a spolupráci na ŽL
  • Možnost sníženého úvazku (dle dohody v rozmezí 0,7 – 1,0)
  • Flexibilní pracovní dobu
  • Nástup dle dohody

Zaujala-li Vás tato naše nabídka, zašlete nám do 16.6.2021

  • Strukturovaný profesní životopis pojmenovaný: MO_Prijmeni_Jmeno_CV
  • Motivační dopis zaměřený na zkušenosti a motivaci pro danou pozici v naší organizaci pojmenovaný: MO_Prijmeni_Jmeno_MD

2. kolo výběrového řízení proběhne 28.6. 9:00-12:30 formou Assessment Centra.


Informace o pozici

Společnost
Jules a Jim, z.ú.
Adresa
Krkonošská 1534/6, Praha – Vinohrady
Požadované vzdělání: Bakalářské
Plat
Plat: 40 000 Kč / měsíc
Benefity: Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Vzdělávací kurzy, školení, Příspěvek na vzdělání, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Práce převážně z domova, Individuální rozvržení pracovní doby, Možnost si napracovat hodiny, Vlastní organizace náplně práce
Zařazeno: Administrativa, Ekonomika a podnikové finance, Vzdělávání a školství, Ekonom, Financial Controller, Finanční ředitel/manažer, Pracovník back office
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek, práce na zkrácený úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva, práce na živnostenský list (IČO), dohoda o pracovní činnosti (DPČ)
Zadavatel: Nezisková organizace

Pozice je vhodná i pro absolventy.

Pozice je vhodná i pro rodiče na mateřské a rodičovské dovolené.


Jules a Jim, z.ú., Pavla Táborská