Jsme malá společnost s bohatou zkušeností ze světa pánské módy. Na podzim 2017 jsme uvedli k životu pánskou značku Manemo, jejíž příběh tvoříme společně v malém kolektivu mladých lidí. Manemo stojí na kvalitním produktu a osobní službě pro naše zákazníky. Díky tomu se k nám pravidelně vracejí a z mnohých se stali naši přátelé.

V tuto chvíli hledáme kolegu či kolegyni, který/á nám pomůže organizačně zvládnout každodenní provoz v našem malém ateliéru v centru Prahy a zároveň se postará o komunikaci s našimi zákazníky.


Očekáváme někoho, kdo:

  • umí samostatně a systematicky pracovat v roli asistenta / asistentky - budete se starat o každodenní chod kanceláře jednatelky společnosti, která zároveň řídí provoz a marketing
  • má přirozeně příjemný mluvený projev a nebojí se ho používat - budete se starat o všechny příchozí hovory k nám do MANEMO, zároveň telefonicky plánovat schůzky na předání ušitých zakázek
  • si dokáže poradit s úkolem, který se zdá být na první pohled neznámým - žádný učený z nebe nespadl, oceňujeme však schopnost poradit si sám, případně se nebát požádat o radu či vymyslet nové řešení
  • umí přepínat mezi klidnou prací u počítače a rušnější chvilkou - budete zpracovávat jednoduché reporty, které vyžadují soustředěnost (orientace v oblasti financí výhodou, např. víte jaký je rozdíl mezi závazky a pohledávkami), ale do toho Vám může zavolat zájemce o schůzku na oblek, tím se nesmíte nechat rozhodit :)


Od nás můžete očekávat:

  • plnohodnotné zaučení do organizačního chodu malé módní značky,
  • rozmanitou práci plnou výzev,
  • možnost rozvoje v prodejních a obchodních dovednostech,
  • práci v malém a mladém kolektivu,
  • roční příspěvek na naše oblečení,
  • dobrou kávu a mimopracovní setkání nad sklenkou vína,
  • práce v centru Prahy kousek od Náplavky,
  • účast na akcích pro klienty (eventy, workshopy),
  • práci na plný úvazek (40h / týdně) na dobu neurčitou.
  • V rámci prvního kola výběrového řízení budeme testovat praktické situace a úkoly, které na této pozici budete řešit.

Teď už Vás potřebujeme jen poznat. Nejprve na papíře a posléze i osobně. Zašlete nám svůj životopis s fotografií a motivační dopis. V rámci motivačního dopisu potřebujeme vědět, proč právě my a proč právě vy.

Těšíme se na setkání s vámi!


Informace o pozici

Společnost
Manemo s.r.o.
Adresa
Pštrossova 207/1, Praha – Nové Město
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Pokročilá)
Plat
Plat: 30 000 – 40 000 Kč / měsíc
Benefity: Mobilní telefon, Sleva na firemní výrobky/služby, Notebook, Vzdělávací kurzy, školení, Zdravotní volno/sickdays, Účast na zahraničních konferencích
Zařazeno: Administrativa, Zákaznický servis, Administrativní pracovník, Asistentka, Office Manager, Pracovník back office
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek, práce na zkrácený úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva, práce na živnostenský list (IČO), dohoda o pracovní činnosti (DPČ), jiné
Zadavatel: Zaměstnavatel

Manemo s.r.o., Nikola Jarošová