OHL ŽS, a.s. je dynamická multioborová stavební firma s více než šedesátiletou tradicí, která patří k největším a nejvýznamnějším stavebním společnostem v České republice. Společnost se zaměřuje na komplexní realizaci nejrůznějších stavebních děl, jejich modernizaci, rekonstrukci a údržbu dle potřeb a přání zákazníků.
Ředitelství společnosti hledá vhodného kandidáta na pozici:

Specialista controllingu

Co zahrnuje náplň práce

  • spolupracovat při měsíční / kvartální / roční účetní závěrce za celou skupinu
  • spolupracovat na přípravě, analýze a vyhodnocování plánu skupiny, divizí a jednotlivých projektů (měsíční rozbory hospodaření společnosti)
  • metodicky řídit a spolupracovat na tvorbě ekonomických a finančních plánů jednotlivých projektů i organizačních jednotek
  • podílet se na tvorbě plánu cash-flow a následné analýze odchylek
  • připravovat a zpracovávat finanční analýzy, rozpočty, forecasty (očekávaná skutečnost)
  • spolupracovat na přípravě podkladů pro controllingové porady na divizích
  • spolupráce na administraci stavebních projektů (zavedení, průběžná kontrola a aktualizace stavu) s ekonomy divizí
  • metodicky řídit administrátory staveb a ekonomy divizí v oblasti plánování, stanovení odchylek, odstraňování odchylek a dalších činností souvisejících s controllingovou činností včetně metodických postupů ve všech IS používaných v dané oblasti u společnosti
  • provádět analýzy nákladových položek celé skupiny a hledat odchylky a analyzovat příčinu jejích vzniku
  • podílet se na přípravě prezentací výsledků pro vedení společnosti, navrhovat opatření, dávat doporučení
  • spolupracovat na podkladech pro banky, auditory a poradce
  • řešit ad hoc analýzy a reporty na základě požadavků celé firmy
  • podílet se na zlepšování našich procesů a systémů. Jakékoliv návrhy na zlepšení jsou vždy vítány.

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít

  • VŠ vzdělání ekonomického směru
  • praxe min. 2 roky na obdobné pozici nebo pozici s analytickým přesahem (business controlling, finance / audit)
  • pokročilá znalost MS Office (Excel, PowerPoint, Word)
  • orientace v IAS/IFRS (není nutná detailní znalost)
  • silné analytické myšlení, pečlivost a schopnost dotahovat věci do konce
  • samostatnost, zodpovědnost, smysl pro detail
  • organizační a komunikační schopnosti, smysl pro týmovou práci
  • komunikativní angličtina (úroveň B1 – B2)

Co vám můžeme nabídnout

Myslíme, že toho není úplně málo a doufáme, že až dočtete do konce, naše nabídka Vás zaujme natolik, že se rozhodnete zaslat nám Váš životopis:

  • mzdové podmínky odpovídající pozici
  • 5 týdnů dovolené
  • příspěvek na dětskou rekreaci
  • vlastní rekreační zařízení, kterých můžete využít zvýhodněné ceny
  • příspěvek na penzijní připojištění
  • příspěvek na životní pojištění
  • není nic důležitější než zdraví a tak se snažíme pečovat i o to Vaše:
    - když onemocníte, můžete čerpat 3 dny sick days (zdravotní volno) ročně s plnou mzdou
    - prevence je také velmi důležitá v péči o zdraví a tak můžete využít onkologických prohlídek zdarma, které pro naše zaměstnance pravidelně zařizujeme
    - oblíbeným benefitem je u nás i očkování zdarma. Nabízíme očkování proti chřipce a klíšťové encefalitidě.
  • velmi výhodné tarify na mobilní telefon nejen pro Vás, ale i pro Vaši rodinu
  • roční výkonnostní odměny
  • každoročně vyhlašujeme nejlepší zaměstnance roku, kteří se za toto ocenění můžou těšit na příjemný bonus
  • ceníme si velmi loajality, a proto nabízíme nejvěrnějším zaměstnancům naší společnosti věrnostní odměny
  • dále nabízíme odměnu za odpracované roky při odchodu do důchodu
  • jste pravidelným dárcem krve či plazmy? Pokud ano, takovou skvělou aktivitu dokážeme ocenit
  • nabízíme zajímavé bonusy pro zaměstnance za doporučení kandidátů - pokud doporučíte Vašeho kamaráda či známého a bude přijat, čeká Vás zajímavá finanční odměna, která určitě stojí za to
  • pokud rádi sportujete, budeme rádi, když se zúčastníte našeho sportovního dne
  • dále nabízíme bezúročné půjčky
  • pro osamělé zaměstnance pečující o dítě nabízíme několik dnů placeného volna ročně
  • pokud se chcete dále vzdělávat, můžete využít možností rozvoje, které nabízíme

Místo výkonu práce: Brno - Slatina

Nástup: možný ihned nebo podle dohody


Informace o pozici

Společnost
OHL ŽS, a.s.
Adresa
Brno – Brno-město
Požadované vzdělání: Vysokoškolské / univerzitní
Požadované jazyky: Angličtina (Středně pokročilá), Čeština (Pokročilá)
Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Nadstandardní lékařská péče, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Firemní rekreační zařízení, Vzdělávací kurzy, školení, Zvýhodněné půjčky zaměstnancům, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Možnost si napracovat hodiny
Zařazeno: Ekonomika a podnikové finance, Stavebnictví a reality, Ekonom, Financial Controller
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel