Algotech, a.s. je stabilní, česká IT společnost (přes 20 let na trhu, v současnosti cca 100 zaměstnanců), která je dnes partnerem a preferovaným dodavatelem IT řešení v řadě významných firem nejen v ČR, ale i ve světě.

Do našeho přátelského týmu hledáme kolegu/kolegyni!

Příležitost pro abs. VŠ - SYSTÉMOVÝ ADMINISTRÁTOR L2 úroveň

Je potřeba mít základní znalost:

  • Znalost operačních systémů Windows a Linux
  • Znalost databází (MS SQL, Oracle)
  • Angličtina na středně pokročilé úrovni, B2 – máme i zahraniční zákazníky
  • Ze své pozice budete občas komunikovat se zákazníky, proto je kultivovaný projev základem
  • Smysl pro týmovou práci

Výhodou - nikoliv však podmínkou - je:

  • Znalost produktů Oracle
  • Znalost systémů Oracle JD Edwards, Oracle E-Business Suite
  • Znalost administrace ERP a CRM systémů

Tato pozice je vhodná jak pro zkušené kandidáty v oboru tak i pro čerstvé absolventy - rádi rozšíříme náš tým a budeme společně pracovat na Vašem profesním růstu v IT.

Co je hlavní náplní práce na této pozici:

  • Základní správa Windows a Linux serverů
  • Kontroly logů a chodu již běžících systémů
  • Správa uživatelů v jednotlivých systémech
  • Instalace software a patchování dle dokumentace (Weblogic, Oracle DB, MS SQL)
  • Podpora uživatelů na úrovni L2

Nabízíme:

Zajímavou práci ve stabilní a prosperující IT firmě s dlouholetou tradicí, která sleduje trendy a novinky ve světě informačních a komunikačních technologií.

Jsme zkušený a přátelský tým, rádi nového kolegu spoustu věcí naučíme. Pro začátek máme připravený adaptační plán. Slušné finanční ohodnocení, 25 dnů/200h dovolené, veškeré technické vybavení – služební telefon a zvýhodněný tarif, notebook, stravenkový paušál, systém odměňování a další příjemné benefity.

Nástup: dle dohody

Místo výkonu práce: Futurama Business Park, Praha - Karlín

V případě Vašeho zájmu o nabízenou pracovní pozici nám prosím zašlete svůj strukturovaný profesní životopis. Těšíme se na novou spolupráci!


Informace o pozici

Společnost
Algotech, a.s.
Adresa
Sokolovská 668/136d, Praha – Karlín
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Středně pokročilá)
Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Práce převážně z domova, Vlastní organizace náplně práce, Rozjezd zcela nového projektu
Zařazeno: IS/IT: Konzultace, analýzy a projektové řízení, IS/IT: Správa systémů a HW, Databázový administrátor
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro OZP, s docházením do firmy. Vhodné i pro: tělesně postižení, vozíčkáři.


Máte šanci! Na tuto nabídku zatím odpověděli méně než 4 lidé.