KOHO HLEDÁME DO NAŠEHO TÝMU: REGIONÁLNÍHO MANAŽERA, oblast Čech, PRO NOVOU SÍŤ RETAILOVÉHO ŘETĚZCE

CO VÁS ČEKÁ:

  • Zajištění špičkového provozu obchodů v určeném regionu pro Oblast Středních, Východních, Severních Čech,
  • Zajišťování konzistentního a atraktivního vzhledu obchodů, maximální výkonnosti a minimálních nákladů obchodů.
  • Kontrola správného provádění postupů provozu obchodu
  • Vedení a kontrola práce vedoucích zaměstnanců, Store managerů a jejich zástupců.
  • Optimalizace vzhledu a prezentace obchodu
  • Poskytování vstupů a sdílení osvědčených postupů

Požadujeme:

Silnou Orientaci na výsledek a s tím související:

  • Nápravná opatření v případě nedostatečných výsledků
  • Optimalizace výkonnosti obchodu v určeném regionu skrze monitorování manažerů obchodů
  • Řízení KPI obchodů (náklady, tržby, produktivita a sklad)

Týmová práce:

  • Vedení a řízení týmu, sdělování jasných pracovních pokynů, plánování aktivit zaměstnanců za účelem úspěšného dosažení cílů
  • Aktivní účast na zlepšování dovedností zaměstnanců skrze poskytování konstruktivní zpětné vazby, pokynů, vysvětlení a koučování.
  • Motivace zaměstnanců, srozumitelná komunikace zamýšleného efektu naplánovaných cílů, pozitivní přístup k práci a inspirace ostatních členů týmu k výkonu.
  • Poskytování přímé a konstruktivní zpětné vazby k výkonům a osobnímu rozvoji v souvislosti s budoucími požadavky a prioritami
  • Odpovědnost za optimální personální agendu, nábor a udržení zaměstnanců ve svěřeném regionu

CO MUSÍTE UMĚT?

  • Retail - Retail - Retail.....zkušenosti z obdobné pozice REGIONÁLNÍHO / AREA MANAGERA jsou PODMÍNKOU, přes kterou nejede vlak....
  • Perfektní znalost zákoníku práce (Plánování směn, dovolená, přesčasové hodiny, pravidla pro DPP a DPČ) - bez té se neobejdete
  • Navrhování co nejjednodušších efektivních a účinných pracovních metod a jejich provádění
  • Vysoká úroveň pragmatismu
  • Skvělá organizace, schopnost strukturovaným způsobem plánovat aktivity a projekty, plnění dohod v termínech a v souladu s pokyny
  • Efektivní práce i pod časovým tlakem a ostatními odděleními na dosažení společných cílů
  • Trpělivost, vedení a silná osobnost jsou podmínkou

CO NABÍZÍME:

  • mladý a dynamický tým, a to vážně..
  • Podoboru a skvělý onboarding, mimo jiné v zahraničí
  • firemní růst a vzdělávání - Action Academy
  • home officce v kombinaci s neustálým cestováním
  • Služební automobil, i k soukromým účelům, zdarma - neúčtujeme soukromé kilometry
  • Místo výkonu práce:
  • CELÁ ČESKÁ REPUBLIKA,s orientací na Čechy, Regionální manager pro Moravu už je na místě:)

JAK SE PŘIHLÁSIT:

Odpovědí na tento inzerát.

Cv zasílejte v AJ, pohovory budou v anglickém jazyce a angličtina je podmínkou, stejně tak, jako ochota žít na cestách.

https://www.action.com


Informace o pozici

Společnost
Action Retail Czech s.r.o.
Adresa
Příbram – Příbram I
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Pokročilá)
Plat
Plat: 60 000 – 68 000 Kč / měsíc
Benefity: Auto i pro soukromé účely, Manažerský motivační program, Mobilní telefon, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Občerstvení na pracovišti, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Práce převážně z domova, Individuální rozvržení pracovní doby, Možnost si napracovat hodiny, Možnost delšího neplaceného volna, Zahraniční pracovní cesty, Vlastní organizace náplně práce, Rozjezd zcela nového projektu
Zařazeno: Prodej a obchod, Vrcholový management, Zákaznický servis, Obchodní ředitel/manažer, Regionalní obchodní manažer, Manažer prodejního týmu, Business Development Manager, Vedoucí/manažer týmu
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu určitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Action Retail Czech s.r.o., Lucie Halušková