Business & Process Analyst

Společnost Intrum Czech, s.r.o., Pardubice

je přední světový poskytovatel služeb v oblasti správy pohledávek. Prostřednictvím širokého spektra služeb společnosti Intrum v oblasti řízení úvěrů, včetně finančních a inkasních služeb, pomáháme společnostem všech velikostí prosperovat tím, že zlepšujeme jejich cashflow, zlepšujeme likviditu a minimalizujeme rizika. Díky nám je obchodování jednoduché, bezpečné a spravedlivé. Staráme se, aby společnosti dostali zaplaceno a pomáháme lidem dostat se z dluhů. Tím přispíváme k stabilní ekonomice pro společnost, společnosti i jednotlivce.

Jsme společnost, které záleží na lidských hodnotách, podporujeme propojení pracovního a rodinného života.

Jdeme nad rámec dodržování předpisů. Jsme ve svém oboru vzory a máme příležitost i odpovědnost, abychom stanovovali nové standardy a měnili způsob, jakým lidé nahlíží na řízení úvěrů.

Chcete pracovat v zavedené mezinárodní společnosti garantující dlouhodobou jistotu a stabilitu práce?

Právě hledáme:

PROVOZNÍHO ANALYTIKA


 Co bude Vaší pracovní náplní?

· monitorování procesu vymáhání pohledávek a jeho vyhodnocování

· spolupráce na stanovování nových strategií pro vymáhání a vyhodnocení dopadů

· kontrola dodržování procesů (opoždění či chyby a zjištění důvodů)

· spolupráce na mezinárodních projektech včetně vedení některých projektů

· spolupráce na vznikajících SW zadáních a jejich koordinace v rámci návaznosti na již fungující procesy

. podpora pro vedení úseku pohledávek v rámci připravování podkladů pro rozhodování dalšího směřování či změn

. podpora vedoucích jednotlivých oddělení v rámci analytické oblasti

Koho hledáme?

· VŠ vzdělání

. výborná znalost AJ

· analytické a logické myšlení

· týmovost a dobrá schopnost jednání s lidmi

. odolnost vůči stresu

· pokročilá znalost práce s MS Office

· samostatnost, komunikativnost

. organizační schopnosti

Co Vám nabídneme?

· prestižní pozici, kde své znalosti uplatníte napříč firmou s reportingem směrem k nejvyššímu lokálnímu managementu

· 3 dny v roce Sick days

· 5 týdnů dovolené

· flexibilní pracovní doba

· možnost kombinace HO a práce z kanceláře

· stravenky v hodnotě 105 Kč za odpracovaný den

· firemní akce

· místo výkonu práce v centru Pardubic

· příjemný pracovní kolektiv

· prostředí největší globální společnosti v oboru se švédským zázemím

· prostor a podpora pro vlastní rozvoj – rozvojové programy pro zaměstnance

· nástup možný ihned, případně dohodou

. Smlouva na 1 rok, v tuto chvíli záskok za MD

Kontakt: e-mailem, HR & PR Director Ing. Marie Jirková

Zasláním Vašeho životopisu dáváte souhlas se zpracováním a uchováním Vašich osobních údajů ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, společnosti Intrum Czech, s.r.o., IČO: 27221971 na dobu neurčitou (až do jeho odvolání písemnou formou).


Informace o pozici

Společnost
Intrum Czech, s.r.o.
Adresa
Za Pasáží 1609, Pardubice – Zelené Předměstí
Požadované vzdělání: Bakalářské
Požadované jazyky: Angličtina (Pokročilá)
Plat
Plat: 30 000 – 40 000 Kč / měsíc
Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Individuální rozvržení pracovní doby, Možnost si napracovat hodiny, Vlastní organizace náplně práce
Zařazeno: Administrativa, IS/IT: Konzultace, analýzy a projektové řízení, Právní služby, Administrativní pracovník, IT analytik
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu určitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel