Oberbank je silným a úspěšným partnerem pro společnosti, živnostníky i soukromé zákazníky nejen v České republice. Rozhodujícími faktory úspěchu jsou naši motivovaní, kompetentní a samostatní zaměstnanci.

Oberbank AG pobočka Česká republika
hledá toho správného člověka na pozici:

Asistent/ka vedení obchodní oblasti ČR

Co očekáváme od Vás:

  • týmového ducha s pozitivním přístupem k plnění pracovních úkolů
  • schopnost samostatné práce
  • komunikativnost, zodpovědnost, loajálnost, serióznost a
  • zodpovědný přístup při komplexní podpoře vedení obchodní oblasti ČR
  • aktivní přístup při komunikaci s vnitřními odděleními, pobočkami a centrálou banky

Váš profil:

  • středoškolské vzdělání
  • příjemné, pozitivní a reprezentativní vystupování
  • praxe je výhodou, ne však podmínkou
  • dobrá znalost němčiny slovem i písmem

Co můžete očekávat od nás:

  • aktivní podporu
  • rozšíření odborné praxe a podporu Vašeho kariérního růstu
  • řadu zaměstnaneckých výhod

Zaujali jsme Vás? Prosíme, zaregistrujte se na stránkách banky v sekci kariéra a my se s Vámi spojíme.


Informace o pozici

Společnost
Oberbank AG pobočka Česká republika
Adresa
náměstí I. P. Pavlova 1789/5, Praha – Nové Město
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Němčina (Pokročilá) nebo Angličtina (Pokročilá)
Benefity: Bonusy/prémie, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Firemní rekreační zařízení, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zvýhodněné půjčky zaměstnancům, Zdravotní volno/sickdays
Zařazeno: Bankovnictví a finanční služby, Bankovní specialista
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Oberbank AG pobočka Česká republika, David Vrbka