Asistenční služba mezinárodní skupiny zabývající se pomocí klientům-turistům v obtížných situacích v zahraničí hledá kandidáta na pozici

Samostatná/ý účetní.

POVINNOSTI:

Přijaté a vydané faktury – zprocesování, účtování

Banka – příkazy, účtování

Pokladna – vedení pokladny, účtování

Vyúčtování služebních cest

Měsíční závěrky – časové rozlišení, účtování mezd, dlouhodobého majetku, přecenění, apod.

Roční závěrka, inventarizace účtů, spolupráce s auditory

DPH, silniční daň, spolupráce s daňovými poradci při přípravě přiznání k dani z příjmů právnických osob

Měsíční reporting vedení společnosti a mateřské společnosti

Spolupráce na tvorbě plánů společnosti


POŽADAVKY:

Minimálně středoškolské vzdělání ideálně ekonomického zaměření

Minimálně 2 roky praxe na pozici účetní(ho), znalost kompletního účetnictví a daně z přidané hodnoty

Znalost angličtiny na úrovni min. B2 (každodenní komunikace)

Samostatnost, zodpovědnost, pečlivost

Znalost účetního systému MS Dynamic/Navision výhodou, není podmínkou


 NABÍZÍME:

- stabilní mezinárodní společnost s 12 pobočkami po celém světě

- denní komunikace v cizím jazyce

- motivační mzda a benefity

- moderní kanceláře v centru Prahy

- pracovní doba 37,5 hodiny týdně, možnost i částečného úvazku (min. 0,6), 50% home office

Nástup: ihned

V případě zájmu pošlete prosím svůj životopis v českém i anglickém jazyce s krátkými informacemi o Vaší časové dostupnosti (např. možné datum pohovoru, nástupu)


Informace o pozici

Společnost
Euro-Center Prague, s.r.o.
Adresa
Křižíkova 237/36a, Praha – Karlín
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Pokročilá)
Plat
Plat: 50 000 – 55 000 Kč / měsíc
Benefity: Bonusy/prémie, Nadstandardní lékařská péče, Sleva na firemní výrobky/služby, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Příspěvek na vzdělání, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce
Zařazeno: Administrativa, Bankovnictví a finanční služby, Ekonomika a podnikové finance, Administrativní pracovník, Ekonom, Fakturantka, Financial Controller, Rozpočtář/kalkulant, Finanční účetní
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek, práce na zkrácený úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu určitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro rodiče na mateřské a rodičovské dovolené.


Euro-Center Prague, s.r.o., Veronika Heroldová