Co vás čeká a za co budete zodpovědní:

- vedení komplexní mzdové agendy a výkaznictví
- vedení kolektivu 2 mzdových účetních
- inventarizace účtu, příprava mezd pro zaúčtování ve finanční účtárně
- příprava podkladů pro poskytovatele finančních prostředků a účast na těchto auditech
- komunikace s oprávněnými institucemi (zdravotní pojišťovny, ČSSZ, FÚ, orgány činné v trestním řízení)

Jaké vzdělání, znalosti a dovednosti byste měli mít:

- min. střední vzdělání s maturitní zkouškou nejlépe ekonomického zaměření

- praxe na obdobné pozici min. 3 roky
- znalost mzdového účetnictví, související pracovněprávní legislativy i legislativy spojené se zaměstnávání občanů ostatních zemí
- znalost anglického jazyka a schopnost pracovat s anglickým textem na úrovni B1
- uživatelská znalost práce na PC (MS Excel, MS Word)
- znalost mzdového programu VEMA výhodou
- řidičský průkaz skupiny B výhodou

Pracovní podmínky:

- 100 % úvazek
- znalost pracovní smlouva bude uzavřena na dobu určitou na 1 rok v návaznosti na vnitřní předpisy, další prodloužení je na dohodě
- mzdová třída B5

- mzda v návaznosti na předchozí odbornou praxi
- příplatek za vedení
- možnost přiznání osobního příplatku

Co vám můžeme nabídnout:

Technická univerzita v Liberci je stabilním a významným zaměstnavatelem v Libereckém regionu, věnuje se vzdělávání i vědeckovýzkumným činnostem s mezinárodním přesahem. Na Technické univerzitě v Liberci oceníme vaši odbornost, aktivitu i dobré nápady. Nabízíme silné a stabilní zázemí, nadstandardní zaměstnanecké benefity i moderní pracovní prostředí v atraktivní lokalitě v Liberci.

Poskytujeme široké spektrum benefitů, např.:

- 6 týdnů dovolené
- pružnou pracovní dobu
- závodní stravování
- univerzitní mateřskou školku
- dětský koutek pro děti batolecího věku
- dobrou dopravní dostupnost (zastávka MHD a tramvaje), parkoviště a krytá stání pro kola
- možnost ubytování v zaměstnanecké ubytovně
- příspěvek na penzijní připojištění nebo životní pojištění
- jazykové kurzy ve Vnitřní jazykové škole a školení
- zdarma sportovní aktivity (např. tenis, sauna, posilovna) v objektech univerzity
- zdarma plavání v libereckém bazénu
- zvýhodněné telefonní tarify


Mzdové ohodnocení je stanoveno v návaznosti na praxi a zkušenosti uchazeče. K tarifní mzdě jsou poskytovány příplatky (osobní, projektové apod.) a rámci kalendářního roku také výkonnostní nebo pololetní odměny.

Datum nástupu: 21.6.2021, nebo dle dohody

Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám do 3.6.2021:

- motivační dopis
- strukturovaný profesní životopis se stručnou charakteristikou dosavadní odborné praxe
- kopie dokladů o dosaženém vzdělání
- výpis z rejstříku trestů

na níže uvedenou adresu nebo na e-mail:

Technická univerzita v Liberci

Personální oddělení

Studentská 1402/2

461 17 Liberec 1

Kontaktní osoba: Ing. Alena Šírková, Personální oddělení

Výběrové řízení proběhne v prvním kole posouzením doručených listinných dokumentů, v druhém kole osobním pohovorem s vybranými uchazeči. Součástí druhého kola výběrového řízení bude písemný test zejména z oblasti vedení mzdového účetnictví a anglického jazyka. O výsledku budou všichni uchazeči informováni nejpozději do 30 dnů od ukončení výběrového řízení.

Výběrové řízení je od 4. 5. 2021 zveřejněno na úřední desce Technické univerzity v Liberci (viz: https://www.tul.cz/univerzita/uredni-deska/kariera/). Další informace jsou vedeny na: https://doc.tul.cz/9935


Informace o pozici

Společnost
Technická univerzita v Liberci
Adresa
Studentská 1402/2, Liberec – Liberec I-Staré Město
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Středně pokročilá)
Plat
Plat: 35 000 Kč / měsíc
Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Ubytování/příspěvek na ubytování, Vzdělávací kurzy, školení, Závodní stravování, Firemní školka, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, 13. plat, Individuální rozvržení pracovní doby, Dovolená více než 5 týdnů, Children-friendly office
Zařazeno: Administrativa, Ekonomika a podnikové finance, Personalistika a HR, Mzdová účetní, Personalista, Účetní
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu určitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Máte šanci! Na tuto nabídku zatím odpověděli méně než 4 lidé.