Jsme strojírenská společnost orientující se na průmyslové vážení a dopravu a dávkování sypkých hmot. Jsme součástí německého koncernu Schenck Process Group.
V rámci koncernu tzv. Centrum kompetence pro alternativní paliva:
- vyvíjíme vlastní stroje pro hospodaření s drcenými plasty, biomasou, kaly a dalšími alternativními palivy
- realizujeme projekty po celém světě – našimi hlavními zákazníky jsou cementárny, elektrárny a železárny.

PROCUREMENT EXPEDITOR

Schenck Process právě hledá do svého nákupního týmu nového kolegu na pozici Procurement Expeditor! Na této pozici budete spojkou mezi naším nákupním oddělením a dodavateli – budete mít na starost doručení objednávek dodavatelům, zajištění jejich včasného a správného vyřízení a v případě problémů s dodávkami se budete podílet na jejich řešení. Hledáme sebevědomou osobnost se silnými komunikačními a organizačními schopnostmi, jejichž prostřednictvím zajistí hladký chod procesu nákupu, a tím i celé výroby. Zaujala vás naše nabídka? Dejte nám o sobě vědět!

NÁPLŇ PRÁCE

  • synchronizovat a usnadnit tok materiálu a zboží mezi dodavateli a společností
  • sledovat stav objednávek a zajistit jejich včasné dodání
  • monitorovat projekty a zajistit, že všechny kroky jsou činěny včas
  • identifikovat problémy s dodávkami a iniciovat jejich řešení
  • udržovat a rozvíjet profesionální vztahy s interními a externími partnery
  • úzce spolupracovat s nákupčími, aby byly včas vystavovány potřebné objednávky (Purchase Orders)
  • ověřovat s dodavateli přijetí objednávek a včasné doručení objednaného zboží/materiálu
  • podílet se na hodnocení spolehlivosti dodavatelů a identifikaci řešení nastalých problémů
  • doručovat objednávky dodavatelům emailem
  • v případě nutnosti eskalovat stížnosti a požadavky
  • administrativní činnosti – správa a archivace dokumentů apod.

POŽADUJEME

  • SŠ vzdělání
  • znalost prostředí nákupu ve výrobní společnosti
  • velmi dobrou znalost MS Excel
  • angličtinu na úrovni B2 a lepší
  • vynikající komunikační dovednosti, ústní i písemné
  • organizační schopnosti, skvělý time management
  • orientaci v projektovém managementu

NABÍZÍME

  • různorodou práci v prostředí mezinárodní strojírenské společnosti
  • odpovídající finanční ohodnocení
  • 5 týdnů dovolené
  • e-stravenky
  • flexibilní začátek a konec pracovní doby
  • 13. plat dle výsledků společnosti
  • příspěvek na penzijní připojištění
  • příspěvky při významných životních událostech
  • odměna za doporučení nového kolegy až 30.000 Kč
  • podpora vzdělávání a rozšíření kvalifikace
  • jazykové kurzy
  • nástup možný ihned

Informace o pozici

Společnost
Schenck Process s.r.o.
Adresa
Na hůrce 1041/2, Praha – Ruzyně
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Pokročilá)
Benefity: Mobilní telefon, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, 13. plat
Zařazeno: Administrativa, Nákup, Strojírenství, Administrativní pracovník, Nákupčí, Referent
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Schenck Process s.r.o., Magdaléna Zipserová
774 357 793
Máte šanci! Na tuto nabídku zatím odpověděli méně než 4 lidé.