Obchodní zástupce České filtry, s.r.o.

Vaším posláním bude být každý den spolehlivým partnerem pro naše zákazníky v oblasti procesní filtrace. Budete samostatně vést obchodní jednání s různými typy zákazníků, komunikovat s dodavateli i s kolegy napříč firmou (obchod, nákup, plánovaní, výroba). Vaším úkolem bude správa obchodních případů našich zákazníků v oblasti kapalinové filtrace i HVAC a vytváření nových strategických partnerství, převážně na zahraničních trzích. Budete součástí našeho obchodního týmu, klademe důraz na týmovou komunikaci a spolupráci. S administrativou okolo zakázek vám budou pomáhat naše zkušené asistentky.

Co bude obsahem vaší práce?

  • Vaší hlavní odpovědností bude správa obchodních případů a řešení požadavků našich současných zákazníků.
  • Budete zaměřen/a hlavně na zákazníky ze zahraničních trhů mimo německy mluvící země.
  • Pro zajištění nejlepšího řešení pro naše zákazníky budete také spolupracovat s kolegy napříč firmou (nákup, plánování, výroba).
  • Pro udržování a rozvoj vztahů si také budete plánovat schůzky s našimi důležitými zákazníky, nicméně převážně se komunikace odehrává přes e-mail a telefon, budete tedy více v kanceláři než na cestách.

Co vám nabízíme?

  • Zázemí stabilní české společnosti (jsme na trhu od roku 1995)
  • Open space kancelář, jste tedy v kontaktu se svými kolegy
  • Postupné zaškolení od zkušenějších kolegů (mimo jiné projdete i výrobou)
  • Mzda v rozmezí 40 – 50 tis Kč
  • Firemní automobil i k soukromým účelům (proplaceny pouze služební účely)
  • Mobilní telefon
  • 25 dnů dovolené, 3 sickdays
  • Možnost vzdělávat se (příspěvek na vzdělávání, účast na veletrzích, školeních apod.)
  • Po zkušební době a dohodě možnost práce částečně formou home office

Jací byste měli být? Co byste měli znát a umět?

  • Nutnou podmínkou je zkušenost z obchodní pozice, ideálně ve výrobní firmě
  • Nutná je také komunikativní úroveň angličtiny (komunikace se zahraničními zákazníky, dodavateli; komunikace probíhá psanou i mluvenou formou)
  • Prodejní dovednosti (vidět potenciál a příležitosti)
  • Umět hledat pro zákazníka nejlepší řešení a dotahovat věci do konce
  • Řidičský průkaz skupiny B
  • Proakivita, komunikativnost, týmový přístup

Výhodou je také:

  • Zkušenost z oblasti filtrace
  • Zkušenost v technologických procesech (tvorba data listů, správa technických parametrů)
  • Zájem o technické oblasti

Zaujali jsme vás? Skvěle! Co dál?

Zašlete nám váš životopis a my se vám co nejdříve ozveme (standardně do 5 dnů). Oceníme, když v životopise nebo motivačním dopise uvedete, co jste měli na pozici v obchodní oblasti na starosti.

Na vaše životopisy se již nyní těšíme. Výběrové řízení je vícekolové a součástí výběrového řízení jsou referenční hovory s vašimi předchozími nadřízenými nebo kolegy.

Pojďte s námi být součástí velkých věcí!


Informace o pozici

Společnost
České filtry, s.r.o.
Adresa
Textilní 3403/4, Ústí nad Labem – Ústí nad Labem-centrum
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Středně pokročilá)
Plat
Plat: 40 000 – 50 000 Kč / měsíc
Benefity: Bonusy/prémie, Auto i pro soukromé účely, Mobilní telefon, Notebook, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Příspěvek na vzdělání, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova
Zařazeno: Prodej a obchod, Account Manager, Obchodní zástupce
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu určitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

České filtry, s.r.o., Lucie Urbánová