O nás:
Jsme mezinárodní společnost White Star Real Estate s.r.o. (dříve AIG/LINCOLN CZ s.r.o.) s 20 letým působením v oblasti developmentu, asset a property managementu. Do našeho týmu hledáme kolegu/kolegyni.

Accountant

Ideální kandidát by měl mít:

  • zkušenost na obdobné pozici alespoň dva roky;
  • znalost podvojného účetnictví a českých účetních standardů;
  • orientace v daňové soustavě ČR výhodou;
  • dobrou znalost MS Office, zejména MS Excel;
  • znalost AJ na komunikativní úrovni;
  • samostatnost a pečlivost, smysl pro přesnost a detail
  • schopnost učit se novým věcem;
  • pozitivní přístup.


Co bude součástí Vašich pracovních úkolů:

  • zodpovědnost za účetnictví přidělených projektů, jehož součástí je mimo jiné:
  • evidence a účtování přijatých faktur;
  • fakturace a účtování vydaných faktur;
  • účtování bankovních výpisů;
  • příprava DPH přiznání a kontrolního hlášení;
  • příprava platebních příkazů;
  • credit controlling a komunikace s nájemci;
  • příprava a účtování vnitřních účetních dokladů;
  • ostatní účetní a administrativní práce dle potřeby;
  • úzká spolupráce s ostatními členy Finančního oddělení.

Vše Vás rádi naučíme a provedeme důkladné zaškolení.

Co Vám můžeme nabídnout:

  • budete pracovat v úspěšné a stabilní mezinárodní společnosti, která spravuje téměř 2,5 milionu m2 špičkových kancelářských prostor;
  • benefity: stravenkový paušál, 25 dní dovolené, Multisport, zaměstnanecké akce, občerstvení na pracovišti, jazykové kurzy;
  • možnost ročního bonusu;
  • příjemná a přátelská pracovní atmosféra;
  • možnost školení a kariérního růstu;
  • zaměstnání na dobu neurčitou;
  • zajímavou práci na hlavní pracovní poměr;
  • možnost částečné flexibilní pracovní doby;
  • kvalitní a moderní pracovní zázemí v Praze 4 s dostupností MHD i os. vozem, areál The Park

Informace o pozici

Společnost
White Star Real Estate s.r.o.
Adresa
V parku 2343/24, Praha – Chodov
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Středně pokročilá)
Benefity: Bonusy/prémie, Notebook, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce
Zařazeno: Ekonomika a podnikové finance, Stavebnictví a reality, Účetní, Finanční účetní
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel