Jsme dynamicky se rozvíjející distributorská firma brandů dekorativní kosmetiky spadající pod skupinu Revolution Beauty. Do našeho portfolia patří značky, jako Revolution, Revolution Pro, I Heart Revolution, Makeup Obsession, Revolution Skincare atd. Z našeho pražského sídla a skladu řídíme distribuci do několika zemí. Dále spravujeme několik našich, maloobchodních lokálních eshopů s desítkami dalších značek.
Naše produkty naleznete na našich lokálních e-shopech XO BEAUTY, v drogistických řetězcích (DM SK, DM CZ, Rossmann a BIPA v Rakousku) a také na známých e-shopech, jako je Notino.cz, Mall.cz atd. Na sociálních sítích jsou naše výrobky, kterých uvádíme stovky za kvartál dost vidět, a abychom i nadále rostli, tak do našeho týmu v Praze, na Zličíně, hledáme zkušeného kolegu pro níže uvedenou pozici.

Office Asistentka / Back Office / Recepční - v Beauty

VAŠE PRÁCE SE DĚLÍ NA NĚKOLIK OBLASTÍ:

BACK OFFICE / OFFICE ASISTENTKA

  • zajištění plynulého chodu kanceláří
  • komunikace napříč všemi odděleními
  • pravidelná kontrola a objednávání hygienických a kancelářských potřeb
  • přebírání pošty a zásilek, zpracování odchozí pošty
  • spolupráce na organizaci firemních akcí
  • zpracování a agenda zaměstnaneckých objednávek
  • zajištění firemních obědů
  • případná kontrola faktur, řešení reklamací apod.
  • administrativní a asistenční činnost různého charakteru

RECEPCE

  • veškerá agenda recepce (uvítání hostů, zajišťování občerstvení aj.)
  • udržování prostor společnosti v reprezentativním stavu (čistý a organizovaný stav, kuchynka, zasedačky atd.)

ADMINISTRATIVNÍ PODPORA PRO HR

  • administrace personálních procesů (nástupy, výstupy, zdravotní prohlídky, zákonná školení atd.)
  • příprava dokumentace
  • udržování aktuálních personálních dat
  • případně namísto HR možnost zapojení se do marketingových činností

CO OČEKÁVÁME?

  • zkušenost na pozici Back Office/Asistentky min. 1 rok
  • písemný projev v ČJ na excelentní úrovni
  • uživatelská znalost sady MS office (zejm. MS Excel, Word, PowerPoint)
  • výborné komunikační a organizační schopnosti
  • mírně pokročilá znalost angličtiny (hl. písemná forma)
  • spolehlivost, zodpovědnost, důslednost a smysl pro pořádek
  • chuť řešit nové úkoly a hledat řešení
  • naprostou loajalitu a profesionální přístup s nakládáním důvěrných informací
  • poradit si i s nečekanými a nárazovými úkoly
  • součástí interview test písemného projevu a gramatiky

CO VÁM NABÍZÍME ?

  • různorodou práci
  • HPP na dobu neurčitou
  • garantovanou dovolenou a sick day k tomu
  • notebook, telefon + neomez. paušál (vše i pro vlastní užití)
  • práci ve stabilní mladé firmě posedlé makeupem
  • finanční bonusový systém
  • každý pátek hrazený oběd firmou
  • 50% zam. sleva na nákup našich kosmetických produktů
  • flexibilní začátek a konec pracovní doby
  • občerstvení na pracovišti (káva, čaj, cola, džusy, štáva atd.)
  • Multisport kartu

CO NENABÍZÍME?

Home office - jakožto hlavní podporu kanceláře Vás potřebujeme mít po ruce

NÁSTUP: Mezi 21.6.2021 - 26.7.2021

Budete dojíždět do našich kanceláří na Radosti 399, v pěší vzdálenosti (cca 10 minut chůze), nebo 1 zastávku busem od stanice metra Zličín.

V případě, že jste právě dočetl/a nabídku, kterou nemůžete odmítnout, tak neváhejte a zašlete Váš životopis s průvodním dopisem (průvodní dopis podmínkou pro zařazení do výběrového řízení).


Informace o pozici

Společnost
The Revolution Company s.r.o.
Adresa
Na Radosti 399, Praha – Zličín
Požadované vzdělání: Vzdělání není podstatné
Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Mírně pokročilá)
Benefity: Mobilní telefon, Sleva na firemní výrobky/služby, Notebook, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Firemní akce
Zařazeno: Administrativa, Média, reklama a PR, Personalistika a HR, Administrativní pracovník, Asistentka, Personalista, Recepční, Pracovník back office
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel