Pro jakou společnost budete pracovat?

Naše společnost se věnuje outsourcingu IT a své služby poskytuje jak firmám, tak i domácnostem. Zajišťujeme IT správu šitou přímo na míru danému klientovi. Jsme tým profesionálů, ve kterém je každý z nás odborníkem na různé oblasti v rámci sektoru informačních technologií. Díky tomu tvoříme skvělý tým, který svým zákazníkům dokáže poskytnout komplexní služby.


Koho vlastně hledáme?

Hledáme emočně inteligentního člověka s proklientským nastavením, který bude vždy ochotný pomoci našim zákazníkům s jakýmkoliv požadavkem. Pracovat s námi může brigádně, na plný pracovní úvazek nebo na IČO. Na všem se dá určitě domluvit. Zároveň pokud bude mít základní povědomí o problematice počítačů, tiskáren, sítě nebo mobilních zařízení, a k tomu umí technicky uvažovat, je pak pro nás přesně tím/tou pravým/ou kandidátem/kou!


Co bude náplní vaší práce?

  • komunikace se zákazníky prostřednictvím telefonu, chatu a emailu,
  • registrace zákazníků a tvorba servisních požadavků,
  • spolupráce s technickým oddělením na řešení požadavků,
  • příprava podkladů pro fakturaci a správa pokladny,
  • přijímání požadavků našich zákazníků a s tím spojená ochota jim pomoci či poradit,
  • úprava a vyřizování objednávek,
  • péče o prostředí kanceláře a návštěvy.

Určitě se přihlaste, pokud:

  • vás výše popsaná náplň práce zaujala, a chcete se stát jedním z našich IT expertů,
  • umíte technicky uvažovat a jste schopen/na se ptát na klíčové informace pro řešení požadavků zákazníků,
  • je vaším posláním pomáhat jiným a jste proklientsky nastavený typ člověka,
  • umíte používat vlastní hlavu - klient i my musíme vědět, že vámi navržené řešení je to nejlepší,
  • máte povědomí o problematice počítačů, tiskáren, sítě a internetu či mobilních zařízení,
  • velkou výhodou je, pokud máte zkušenost se zákaznickým servisem či call centrem (ideálně z prostředí IT správy).

Co byste měl/a ještě splňovat?

  • mít touhu se v IT vzdělávat a získávat nové znalosti,
  • umět ovládat základní kancelářské programy a mít výborný písemný projev,
  • být samostatný/á a mít proaktivní přístup, ale zároveň být i týmový hráč,
  • mít zájem o moderní technologie a inovativní řešení,
  • být pečlivý/á, komunikativní, reprezentativní a být pozitivně a příjemně naladěný/á.
  • umět se vcítit do problému a situace zákazníka.


Co nabízíme?

  • prostor pro seberealizaci,
  • růst a získání zkušeností, jelikož se plánujeme rozšířit i do dalších měst v ČR,
  • možnost práce na HPP, ale i na IČO či DPP,
  • odpovídající finanční ohodnocení s bonusy,
  • 4 týdny dovolené, stravenky, kartu ActivePass+,
  • firemní telefon, notebook, kompletní kancelářské zázemí,
  • různá školení a teambuildingy.

Nástup: dle domluvy

Lokalita: Brno-Zábrdovice (Koliště)

Pracovní poměr: HPP, IČO, DPP


Informace o pozici

Společnost
Nastav.it s.r.o.
Adresa
Koliště 259/55, Brno – Zábrdovice
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Základní)
Zařazeno: Administrativa, IS/IT: Konzultace, analýzy a projektové řízení, Zákaznický servis, Asistent/asistentka, Pracovník back office
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek, práce na zkrácený úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu určitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva, práce na živnostenský list (IČO), dohoda o pracovní činnosti (DPČ)
Zadavatel: Zaměstnavatel

Nastav.it s.r.o., Martina Kolková