Jsme česká, stabilní, makléřská společnost se sídlem v Brně, fungující od roku 2003. Klientská centra či obchodní kanceláře máme po celé České republice, včetně Prahy. Za 18 let na trhu jsme si vybudovali pověst kvalitního a spolehlivého partnera u téměř 150 000 klientů. S těmito zkušenostmi a dobrým jménem jsme roce 2015 otevřeli pobočky i na Slovensku. Od roku 2018 jsme každoročně oceněni nejvyšším ratingem AAA od Czech Stability Award. Řadíme se tak mezi 100 nejstabilnějších firem v České republice. V roce 2020 jsme získali 2. místo v soutěži Zaměstnavatel roku pro Jihomoravský kraj. Našim klientům i zaměstnancům garantujeme vysokou jistotu a stabilitu.

PRÁVNÍK/PRÁVNIČKA

Umíte převzít zodpovědnost za výsledky své práce? Baví Vás právo a jste pečlivá/ý? Chcete mít kolegy, kteří ocení Vaše schopnosti?


Co Vám nabízíme my?

  • Moderní kancelář na centrále naší společnosti v centru Brna (3 minuty vozem od OC Vaňkovka).
  • Online vzdělávací kurzy, workshopy a školení
  • 5 dnů placeného zdravotního volna.
  • 25 dnů dovolené.
  • Originální firemní akce.
  • Dárek k narozeninám.
  • VIP slevy na naše vlastní produkty (např. 50% sleva na zapůjčení vozidla).
  • Odměny za to, že k nám přivedete někoho z Vašich známých jako kolegu nebo klienta.
  • Parkování a stravování přímo u centrály společnosti.
  • Přímou spolupráci s advokáty a členy představenstva.
  • 13. plat formou podílu na výsledku společnosti


Jaké znalosti a dovednosti byste měl/a mít?

  • Nadprůměrnou pečlivost a spolehlivost.
  • Dobré komunikační a organizační schopnosti.
  • Příjemné a reprezentativní vystupování.
  • Aktivní přístup k řešení problémů.
  • Dokončené VŠ magisterské vzdělání právního zaměření.
  • Praxe výhodou, ale vhodné pro absolventa.
  • Vynikající znalost práce na PC (MS Office - Word, Excel, PowerPoint).


Za co budete odpovědní?

  • Právní poradenství v oblasti styku s orgány státního dohledu, státní správy a samosprávy.
  • Vytváření a evidence smluvních dokumentů s externími společnostmi, obchodníky, manažery a zaměstnanci společnosti.
  • Odborné konzultace a poradenství pro ostatní divize a oddělení společnosti.
  • Účast na klíčových jednáních společnosti.
  • Vymáhání pohledávek a tvorba splátkových kalendářů.
  • Veřejné zakázky.
  • Tvorba jednoduchých právních dokumentů.

Pracovní úvazek: plný

Požadovaný nástup: ihned nebo dle domluvy

Těšíme se na Vás. :)


Informace o pozici

Společnost
Allrisk, a.s.
Adresa
Komárovská 263/20A, Brno – Komárov
Požadované vzdělání: Vysokoškolské / univerzitní
Benefity: Bonusy/prémie, Provize z prodeje, Sleva na firemní výrobky/služby, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, 13. plat
Zařazeno: Právní služby
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro absolventy.


Allrisk reality & finance, s.r.o., Mgr. Barbora Lanšperková