Jsme společnost DAQUAS a na českém trhu se pohybujeme od roku 1991. Pomáháme propojovat svět profesionálního IT se světy, kde (také) žijí lidé. Mluvíme s klienty srozumitelně, a to je možná i jeden z důvodů, proč jsou s námi od úplného začátku. Každoročně nám ale přijde čtvrtina nových zákazníků (většinou na doporučení), a díky tomu stabilně rosteme. Nyní hledáme šikovnou a pracovitou osobu na pozici:

OFFICE MANAŽER/KA

Počítač ovládáte „levou zadní“?
Máte potřebu mít ve věcech přehled a pořádek?
Rád/a pracujete samostatně a nečekáte až vám nějaký úkol „spadne do klína“?

Pokud je vaše odpověď 3x „ano“, možná hledáme právě vás!

Na co se u nás můžete těšit?

Budete mít na starosti celkový chod naší pobočky. Od objednávání kancelářských potřeb až po vyjednání s dodavateli, vystavování faktur, evidenci smluv či vyřizování pohledávek po splatnosti.

Účelem je maximálně odbřemenit vedení společnosti a kolegy, aby se mohli více věnovat růstu a rozvoji celé firmy.

Jak si vás představujeme?

  • Máte dobré výsledky v předchozích aktivitách (práce, brigáda, praxe).
  • Disponujete základním ekonomickým povědomím.
    Např. Víte kolik je DPH, a že je třeba ho odvést státu.
  • Angličtinu ovládáte alespoň na úrovni středně pokročilý.
    Čeká vás min. písemná komunikace se zahraniční centrálou.
  • Nehroutíte se z představy tvorby tabulek či analýz s nástroji MS Office.
  • Máte řidičský průkaz sk. B, a nemáte problém dojet jednou měsíčně na pražskou centrálu.
  • No a v neposlední řadě vás baví stále se učit nové věci a prohlubovat své vědomosti.

Jestliže si budeme rozumět a domluvíme se na spolupráci, můžete se těšit na různorodé úkoly, díky nimž každý den bude trochu jiný. Vaším šéfem bude člověk, který dokáže svým lidem dávat volnost a důvěru (zajímají ho hlavně výsledky). Nebude vám tedy „dýchat za krk“ a kontrolovat každý váš krok. Díky tomu si agendu můžete přizpůsobit svým potřebám. Jsme malý tým lidí, který je zvyklý si pomáhat a táhne za jeden provaz. Samozřejmě za dobře odvedenou práci vás čeká náležité ocenění.

Dává vám to smysl a chcete být součástí našeho týmu? V tom případě klikněte na tlačítko „Odpovědět“. Těšíme se na vás!


Informace o pozici

Společnost
PERFORMIA, spol. s r. o.
Adresa
Voborníkova 163/18, Hradec Králové – Plácky
Požadované vzdělání: Vzdělání není podstatné
Zařazeno: Administrativa, Ekonomika a podnikové finance, Zákaznický servis, Administrativní pracovník, Asistentka, Fakturantka, Office Manager, Referent, Pracovník back office
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Personální agentura