MIBA HOLDING a.s.

Jsme skupina 4 společností zabývající se návrhy, kompletní realizací a zajištěním interiérů, interiérových doplňků pod značkou SYMA LIVING a veletržních expozic u nás i v zahraničí. V oblasti produkce nábytku a veletržních expozic se pohybujeme více než 20 let. Díky rozsáhlým výrobním kapacitám, strojnímu a technologickému vybavení jsme schopni realizovat výrobní zakázky širokého spektra. Jsme stabilní tým zkušených profesionálů a skvělých lidí, kteří se o zakázky starají od první myšlenky až do posledního úkonu pro úspěšné dokončení celé akce.
Jsme společnost s dlouholetou tradicí na trhu, rodinným zázemím a dynamickým přístupem. Podle sezónnosti je na nás napojeno více než 50 subdodavatelů a v průběhu roku spolupracujeme s týmem 50 až 300 spolupracovníků. Nejen díky tomu se nám podařilo "vyrůst" až do podoby holdingu 4 společností se zahraniční účastí (jsme součástí švýcarského holdingu SYMA Holding AG).

Koordinátor implementace CRM MS Dynamics

Do našeho přátelského týmu v Modleticích u Prahy hledáme kolegu na pozici Koordinátora implementace CRM, který pojme od A do Z starost nad projektem zavádění, optimalizace a užití nového SW řešení CRM MS Dynamics jako nástroje pro rychlé, přehledné a efektivní plánování obchodu.


Čemu se budete věnovat:

  • koordinaci a projektovému řízení implementace nového CRM systému pro včasné zachycení a správu obchodních příležitostí
  • řízení a koordinaci všech aktivit souvisejících se zavedení CRM systému v úzké spolupráci s dodavatelem SW, IT, obchodním a marketingovým týmem
  • řízení projektu po stránce technické a organizační, monitoringu a průběžné kontrole dílčích milníků
  • účastnit se jednání a pravidelně komunikovat se švýcarskou centrálou
  • společně s kolegy identifikovat a odhalovat problémy, nedostatky a navrhovat efektivní a funkční řešení


A jaké znalosti a dovednosti jsou pro tuto práci nezbytné:

  • SŠ/VŠ vzdělání ekonomického či technického směru
  • víceletá praxe na obdobné pozici, silně obchodní background
  • zkušenosti z oboru nábytkářství, stavebnictví a výstavních expozic výhodou
  • dobrá orientace v IT a vyšší uživatelská znalost MS Office (znalost programu CRM MS Dynamics velkou výhodou)
  • technické a logické myšlení, dobrá představivost
  • analytické myšlení a schopnost vidět souvislosti
  • být pohotový, flexibilní a mít operativní přístup k řešení změn v průběhu realizace projektu
  • skvělý time management
  • komunikativní úroveň NJ (AJ výhodou)
  • chuť zdokonalovat se a být profesionálem ve svém oboru
  • řidičský průkaz B.


Co Vám můžeme nabídnout:

  • zázemí stabilní české společnosti se zahraniční účastí (švýcarská matka Syma Holding AG)
  • vlastní zodpovědnost a prostor pro seberealizaci
  • zajímavou práci v přátelském kolektivu a férový přístup
  • motivační finanční ohodnocení v závislosti na zkušenostech a výsledcích
  • osobní i profesní růst
  • flexibilní pracovní dobu a vlastní organizaci času
  • samozřejmostí je notebook i k osobnímu využití
  • možnost spolupráce i na ŽL
  • nástup možný ihned či dohodou
  • místem výkonu práce jsou Modletice u Prahy


Bližší představu o nás a našich zakázkách získáte na našich webových stránkách www.symaliving.cz, www.syma.cz, www.symaproduction.cz, www.miba.cz.

Dejte nám o sobě vědět. Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete svůj životopis společně s motivačním dopisem prostřednictvím odpovědního formuláře. Budeme se těšit!

Ozvěte se, jakékoli dotazy rádi zodpovíme.


Informace o pozici

Společnost
MIBA s.r.o.
Adresa
Za Stodolou 94, Modletice
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná) nebo Němčina (Středně pokročilá) nebo Angličtina (Středně pokročilá)
Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Vzdělávací kurzy, školení, Zvýhodněné půjčky zaměstnancům, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Individuální rozvržení pracovní doby, Vlastní organizace náplně práce, Children-friendly office
Zařazeno: IS/IT: Konzultace, analýzy a projektové řízení, Prodej a obchod, Služby, IT konzultant, Obchodní ředitel/manažer, Project Manager, Regionalní obchodní manažer, Produktový manažer
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek, práce na zkrácený úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva, práce na živnostenský list (IČO)
Zadavatel: Zaměstnavatel