Co vás čeká

Jste profík na projektové vedení a pojem průmyslová automatizace vám není cizí? Hledáte zázemí rostoucí firmy, kterou můžete dále posunout a zároveň zde podpoří i váš růst? Jedná se o zodpovědnou práci, která vám rozhodně nezevšední. Tak se nám určitě přihlašte, ať se můžete posunout na osobní pohovor a být o krok blíže této příležitosti!

* vedení oddělení automatizace a řízení projektů
* stanovování strategií, obchodních cílů a následná kontrola plnění
* příprava reportů pro vedení
* řízení nákladů oddělení a spolupráce napříč společností
* komunikace se zahraničními dodavateli a organizace školení
* udržování obchodních vztahů a vyjednávání podmínek projektů

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít

* VŠ strojírenství/elektrotechnická (obor automatizace vítán)
* praxe jako projektový vedoucí/key account manager min. 4 roky
* znalost oboru průmyslové automatizace
* zkušenosti s vedením týmu lidí
* AJ komunikativní
* ŘP sk. B

Co vám můžeme nabídnout

* 5 týdnů dovolené
* osobní automobil i k osobním účelům
* nejen roční prémie
* notebook a telefon
* pravidelná školení a možnost jazykového vzdělávání
* zázemí rostoucí české firmy

Další informace

Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.

Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku.

Jobs Contact Consulting, s.r.o. se sídlem v Brně, Slovákova 354/5, IČ:03055396 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.

Tým Jobs Contact se těší na spolupráci s Vámi!


Informace o pozici

Společnost
Jobs Contact Consulting, s.r.o.
Adresa
Palánek 375/3a, Vyškov – Brňany
Požadované vzdělání: Vysokoškolské / univerzitní
Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Středně pokročilá)
Plat
Plat: 55 000 – 85 000 Kč / měsíc
Benefity: Firemní akce, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Možnost občasné práce z domova, Vzdělávací kurzy, školení, Dovolená 5 týdnů, Zdravotní volno/sickdays, 13. plat, Manažerský motivační program, Auto i pro soukromé účely, Mobilní telefon, Notebook
Zařazeno: Elektrotechnika a energetika, Prodej a obchod, Vrcholový management, Key Account Manager, Obchodní ředitel/manažer, Project Manager, Výrobní ředitel/manažer
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Personální agentura

Jobs Contact Consulting, s.r.o., Barbora Chaloupková
+420 725 428 073