Developerská společnost GARTAL Management a.s. je na trhu od roku 2002.
Do našeho týmu hledáme kolegu/kolegyni, který/á bude podporou celému tymu a zároveň pečlivě a s chuti věnovat pozornost naším klientům a partnerům.
Daná pozice může byt i dobrým startem pro profesní a osobní rozvoj.
 

I. Náplň práce
zajišťování plynulého chodu recepce, administrativní podpora a ad hoc úkoly  
podpora a spolupráce s týmem Sales
vítání návštěv, příprava občerstvení a zasedacích místností
zpracování pošty, datových schránek, spolupráce s notářem
objednávání kancelářských potřeb a potravin pro kancelář
kontrola úklidů a komunikace s facility službou budovy
pravidelný reporting
 
II. Požadujeme
minimálně středoškolské vzdělání
pracovní zkušenosti na obdobné pozici
ČJ na úrovni rodilý mluvčí, komunikační znalost AJ a RJ jsou výhodou
znalost práce s MS Office (Word, Excel)
Reprezentativní vystupování - jste první s kým komunikuje klient
samostatnost, spolehlivost, dobré komunikační a organizační vlastnosti
proaktivní přístup
 
 
III. Nabízíme
práce na ŽL nebo HPP
pracovní místo ve stabilní společnosti, přátelský a pracovitý tým adekvátních lidí
motivující finanční ohodnocení, roční bonus
podpora, individuální coaching a mentoring
notebook, mobilní telefon (neomezené volání)
3 sick days
narozeninový den, dny dovolené navíc
karta Multisport
 
 
Nástup 01.07.2021 nebo dle dohody
Do výběrového řízení zařádíme kandidáty, kteří dodávají aktuální CV a Motivační dopis v českém jazyce.
Vhodné kandidáty budeme kontaktovat telefonicky a pozveme na krátký osobní rozhovor do naší společnosti se sídlem Karlíně.
 
 


Informace o pozici

Společnost
GARTAL Management a.s.
Adresa
Pobřežní 667/78, Praha – Karlín
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Základní), Ruština (Základní)
Plat
Plat: 30 000 – 35 000 Kč / měsíc
Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Sleva na firemní výrobky/služby, Notebook, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Individuální rozvržení pracovní doby, Dog-friendly office, Možnost studijního volna, Profesní/osobní kouč
Zařazeno: Administrativa, Ekonomika a podnikové finance, Prodej a obchod, Administrativní pracovník, Asistentka, Obchodní asistent, Office Manager, Recepční, Pracovník back office
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva, práce na živnostenský list (IČO), dohoda o pracovní činnosti (DPČ), jiné
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro absolventy.


GARTAL Management a.s., Mgr. Ina Susha