LUKRAM s.r.o. / BELDEN Inc. vyvíjí a vyrábí systémová řešení přenosu signálu pro různé segmenty trhu. Naši největší zákazníci jsou z oblasti automatizace a průmyslové výroby, dopravy, stavebnictví, IT, atd. V současné době hledáme nové posily pro náš závod v Horním Podluží.

IT Service Desk Analyst

Co vás čeká:

• Poskytovat podporu 1. a 2. úrovně interním zákazníkům prostřednictvím systému lístků dle definovaných ITIL procesů

• Být přihlášen do telefoního systému a příjmat hovory prostřednictvím globálního call centra service desku

• Poskytovat lokální IT podporu uživatelům v Horním Podluží

• Aktivně se účastnit schůzek týmu a zapojovat se do procesu neustálému zlepšování

• Podpora Service Desk KPI/TTI procesu

• Podporovat a výhledově vést projekty service desku a účastnit se projektů ostatních IT týmů

• Přibližně jednou měsíčně být součástí pohotovosti pro víkendovou IT podporu

• Vypracovávat a aktualizovat technickou i zákaznickou dokumentaci pro IT standardy, procesy a procedury

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:

• Minimálně 2 roky zkušeností na pozici IT service desk

• Silné dovednosti v oblasti služeb zákazníkům s chutí každý den překonávat jejich očekávání

• Znalost ITIL verze 3, nejlépe s ITIL certifikací

• Všeobecné znalosti a zkušenosti s podporou hardware a software

• Analytické schopnosti, zvažování alternativních řešení a implementace standardních řešení

• Anglický jazyk slovem i písmem nutností

• Prokazatelná schopnost stručně vysvětlit složité problémy technicky znalým i neznalým spolupracovníkům

• Schopnost zvládat více projektů a úkolů, rozhodovat se dle priorit a řešit aktuální problémy

• Schopnost pracovat ve stresových podmínkách

• Udržovat aktuální znalosti v oblasti IT služeb service desku spolu s průmyslovými trendy a technologickým vývojem.

Výhodou bude, pokud budete umět:

• Mluvená němčina výhodou

Co vám můžeme nabídnout:

• Trvalý hlavní pracovní poměr v zázemí stabilní nadnárodní společnosti

• Firemní svoz na náklady společnosti z Českolipska a Šluknovska

• Zajímavé finanční ohodnocení odpovídající kvalifikaci a praxi

• Možnost profesního růstu a dalšího firemního vzdělávání

• Bonus za efektivitu, bonus za produktivitu, roční bonusy

• Prémie za nadstandardní výkon a proaktivitu

• Možnosti přesčasové práce s odpovídajícím ohodnocením

• Věrnostní odměny – jubilea firemního stáří, příspěvek na penzijní připojištění, dovolená navíc, příspěvek na stravování


Informace o pozici

Společnost
L U K R A M s.r.o.
Adresa
Horní Podluží
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Pokročilá) nebo Němčina (Středně pokročilá)
Benefity: Bonusy/prémie, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Závodní stravování, Kafetérie, Zdravotní volno/sickdays
Zařazeno: IS/IT: Správa systémů a HW, Pracovník help desku
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

L U K R A M s.r.o., Veronika Volková
412 315 758
Máte šanci! Na tuto nabídku zatím odpověděli méně než 4 lidé.