Letecká společnost Mavisys, s.r.o. provozuje projekty Pilotem na zkoušku, kde si zákazníci mohou vyzkoušet řídit skutečné letadlo za letu, zážitkovou agenturu Letecké zážitky, kde dokážeme zařídit vše, co se točí kolem létání, od letu balónem až po tandemový seskok padákem, dále se staráme o nejčtenější internetový portál pro piloty Aeroweb.cz v ČR a na Slovensku a provozujeme leteckou školu AeroPrague, kde cvičíme budoucí piloty od úplných základů až po dopravní piloty.

Létání je naší vášní, koníčkem i zaměstnáním. Pojďte k nám pracovat :-)

Asistentka - pracovník sekretariátu v letecké společnosti

Krásný den,

jmenuji se Vojtěch Novotný a jsem ředitelem společnosti, která provozuje projekty Pilotem na zkoušku, Letecké zážitky, internetový portál pro piloty Aeroweb.cz a leteckou školu AeroPrague.

Zabýváme se realizací vyhlídkových letů a leteckých zážitků z více než 13 letišť po celé ČR, tvoříme obsah nejnavštěvovanějšího portálu pro piloty v ČR a na Slovensku a provozujeme 12 letadel na letišti Praha Letňany, kde cvičíme budoucí piloty a pilotky.

Protože jsme piloti s hlavou stále v oblacích, potřebujeme do našeho teamu šikovnou posilu, která bude mít na starosti zabezpečení finanční a provozní agendy naší společnosti, chodu kanceláře, vyřizování příchozí a odchozí pošty, firemní nákupy, komunikaci s klienty, vyřizování příchozích telefonátů a emailů a bude poskytovat podporu dalším členům teamu.

Hledáme zejména velmi pečlivého uchazeče se smyslem pro pořádek a řád. Rádi bychom našli kamarádského kolegu či kolegyni, který/á zapadne do našeho kolektivu, bude zde s námi rád/a a bude mít chuť se do budoucna dále rozvíjet a vzdělávat v dalších činnostech a oborech naší společnosti. Hledáme někoho se zájmem o dlouhodobou spolupráci.

Uvítáme samostatného, pečlivého a komunikativního uchazeče s příjemným vystupováním a smyslem pro zodpovědnost. Práce je vhodná i pro absolventy, zejména studia ekonomického zaměření. Praxe v oboru není podmínkou.

Pokud chcete dělat zajímavou a různorodou práci v letectví, rádi komunikujete s lidmi a budete mít stejně jako my dobrý pocit z každého zákazníka účastníka, kterému společně splníme jeho sen, jste náš člověk!

Co vás čeká

  • Zabezpečení chodu kanceláře a sekretariátu
  • Administrativní práce, finanční agenda
  • Příprava podkladů pro účetní
  • Komunikace se zákazníky a dodavateli
  • Odpovědnost za příchozí a odchozí poštu
  • Přijímaní telefonních hovorů
  • Vyřizování objednávek
  • Podpora dalších členů teamu

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít

  • Min. středoškolské vzdělání
  • Spolehlivost a příjemné vystupování
  • Pečlivost a zodpovědný přístup ke svěřeným úkolům
  • Smysl pro pořádek a řád
  • Schopnost samostatně pracovat a převzít zodpovědnost za svěřenou oblast činností
  • Vynikající organizační schopnosti
  • Analytické myšlení
  • Být empatický (umět se vcítit do potřeb našich klientů)
  • Chuť pracovat v leteckém prostředí
  • Perfektní znalost práce s PC a kancelářským balíkem Microsoft Office (Outlook, World, Excel)
  • Řidičský průkaz skupiny B
  • Znalost leteckého prostředí a jeho specifik vítána, ale není podmínkou

Co vám můžeme nabídnout

  • Hlavní/vedlejší pracovní poměr, DPP, IČO
  • Motivující finanční ohodnocení, odpovídající schopnostem
  • Příjemné pracovní prostředí v mladém a přátelském kolektivu
  • Možnost dalšího růstu a vzdělávání
  • Zajímavou, různorodou a odpovědnou práci v letectví
  • Místo pracoviště Praha - Letňany
  • Možnost výhodného létání na firemních letounech či získání pilotního průkazu
  • Za klienty a partnery nejezdíme, ale létáme :-)

Kde a jak pracujeme?

  • Pracujeme v nových kancelářích na letišti Praha - Letňany
  • Osmihodinová pracovní doba 9-17
  • Naše nově zrekonstruované kanceláře nabízí díky členění nábytkem jak dostatečné soukromí, tak i rychlý kontakt s kolegy
  • K dispozici 3 vybavené kuchyňky, občerstvení na pracovišti, venkovní posezení. Jo a máme skvělý kávovar :-)
  • Plně hrazené stravování (obědy nám vaří restaurace na Proseku)
  • Za okny máme kousek přírody, v létě možnost slunění, posezení venku a klid. No dobře, občas tedy odstartuje nějaké to letadlo... :-))

Kdy můžeme společně začít?

  • Čím dříve, tím lépe ;-)

Pokud si myslíte, že byste mohl/a být tím pravým člověkem pro náš tým, pošlete nám prosím svůj životopis s aktuální fotografií a motivační dopis. Jestliže budete vyhovovat našim požadavkům, spojíme se s Vámi a dohodneme se na termínu pracovního pohovoru.

Těšíme se na Vás!


Informace o pozici

Společnost
Mavisys, s.r.o.
Adresa
Hůlkova 896/31, Praha – Kbely
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná) nebo Angličtina (Středně pokročilá)
Plat
Plat: 25 000 – 30 000 Kč / měsíc
Benefity: Bonusy/prémie, Provize z prodeje, Mobilní telefon, Sleva na firemní výrobky/služby, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení, Závodní stravování, Občerstvení na pracovišti, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Individuální rozvržení pracovní doby, Vlastní organizace náplně práce, Profesní/osobní kouč
Zařazeno: Administrativa, Služby, Zákaznický servis, Administrativní pracovník, Asistentka, Pracovník back office
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek, práce na zkrácený úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva, práce na živnostenský list (IČO), dohoda o pracovní činnosti (DPČ)
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro absolventy.