Co vás čeká

  • vyřizování podání občanů;
  • vyřizování žádostí podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím (příjem, evidence, kontrola a ověřování náležitostí žádostí, vyřizování žádostí v součinnosti s příslušnými útvary; vedení a aktualizace databáze podání včetně statistického a analytického vyhodnocování);
  • zabezpečování administrativní agendy;
  • podíl na organizaci a realizaci akcí pro veřejnost.

Žádáme o zaslání CV a motivačního dopisu.

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít

VOŠ x SŠ (s odpočtem 2r ze ZP); VŠ výhodou, komunikační, vyjadřovací a stylistické schopnosti, trestní bezúhonnost.

Výhodou bude, pokud budete umět

Praxe v právní administrativě a zkušenosti s agendou spojenou se zák. č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím.

Co vám můžeme nabídnout

9. platová třída; pracovní poměr na dobu určitou s možností následného prodloužení.


Informace o pozici

Společnost
Kancelář Senátu
Adresa
Valdštejnské náměstí 17/4, Praha – Malá Strana
Požadované vzdělání: Vzdělání není podstatné
Benefity: Bonusy/prémie, Příspěvek na dovolenou, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Dovolená 5 týdnů, Závodní stravování, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zdravotní volno/sickdays
Zařazeno: Administrativa, Právní služby, Státní a veřejná správa, Administrativní pracovník, Advokátní a notářský koncipient, Právník, Úředník, Referent
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu určitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Kancelář Senátu, Monika Trojánková
257 072 630