Náplň pracovní pozice:

· Komunikace s klienty při zakládání společností a jejich správě (v CZ nebo AJ), zpravidla emailem, občas telefonicky

· Komunikace se zahraničními registračními agenty při zakládání společností a jejich správě (pouze v AJ), pouze emailem

· Správa obchodních spisů

· Vystavování faktur

· Komunikace s účetním oddělením při vedení účetnictví společnosti

· Komunikace s právníky a daňovými poradci při vyřizování požadavků klientů

Požadavky:

· Dobrá znalost anglického jazyka (především e-mailová komunikace)

· Ochota učit se novým věcem a dále se vzdělávat

· Dobré komunikační schopnosti

· Samostatnost, pečlivost

Smluvní podmínky:

· Pracovní poměr na dobu neurčitou

· Nástup na pracovní pozici ihned (dle dohody)

· Pracovní úvazek „part-time“ 20-30 hodin týdně, po zapracování možno „full-time“

· Pracovní doba flexibilní, možnost home-office

· Roční odměny

· Zkušební doba je tři měsíce dle § 34, písm.b, odst. 1 Zákoníku práce

· 5 týdnů dovolené

· Stravenkový paušál


Informace o pozici

Společnost
Afinex Corporate Services Ltd, s.r.o.
Adresa
Jurečkova 643/20, Ostrava – Moravská Ostrava
Požadované vzdělání: Vyšší odborné
Požadované jazyky: Angličtina (Středně pokročilá)
Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Dovolená 5 týdnů, Kafetérie, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce
Zařazeno: Administrativa, Zákaznický servis, Administrativní pracovník, Asistentka, Referent
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na zkrácený úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Afinex Corporate Services Ltd, s.r.o., Gabriela Martinková
+420 724 323 996