Náplň práce:

  • Administrativní podpora vedení společnosti
  • Příprava podkladů pro činnost jednatelů společnosti
  • Zajištění oběhu a podpisů smluvních dokumentů
  • Objednávání zboží a náhradních dílů ze zahraničí
  • Organizace a příprava jednání se obchodními partnery
  • Příležitostná účast a pořizování zápisů z jednání
  • Komunikace s úřady, externími partnery, mateřskou společností a zaměstnanci firmy
  • Zastupování kolegyně v rámci sekretariátu společnosti

Jaké předpoklady, znalosti a dovednosti byste měli mít:

  • Alespoň SŠ vzdělání
  • Pečlivost a pracovní nasazení
  • Pozitivní myšlení, radost z práce a z dokončených úkolů
  • Reprezentativní vystupování
  • Logické uvažování a schopnost osvojit si nové poznatky
  • Zkušenosti s fungováním obchodní společnosti
  • Znalost AJ nebo NJ na komunikativní úrovni, schopnost se domluvit, pro psaní e-mailů a obchodní korespondence
  • Znalost kancelářských programů a MS Office (Word, Outlook, Excel, PowerPoint)

Výhodou bude, pokud budete umět:

  • znalost firemních procesů, ERP programu NAV (MS Dynamics) a znalost práce v Excelu (filtry, řazení, ..)
  • znalost druhého cizího jazyka NJ/AJ velkou výhodou

Co vám můžeme nabídnout:

  • zázemí kapitálově silné a stabilní společnosti
  • příjemné pracovní prostředí v moderní budově v Modřicích u Brna
  • osobní ohodnocení (po zapracování), každoroční valorizace mzdy
  • 13. plat + 14. plat
  • stravenky 130 Kč / odpracovaný den
  • kvalitní zaškolení zkušenou kolegyní
  • dodatečná dovolená
  • sportovní akce, firemní večírky, zážitkové víkendy pro děti
  • horké nápoje, filtrovaná voda zdarma
  • nákupy firemního zboží za zaměstnanecké ceny
  • a spoustu dalších benefitů

Informace o pozici

Společnost
DELIKOMAT s.r.o.
Adresa
U Vlečky 843, Modřice
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Pokročilá) nebo Čeština (Výborná) nebo Němčina (Mírně pokročilá)
Benefity: Bonusy/prémie, Příspěvek na dovolenou, Mobilní telefon, Sleva na firemní výrobky/služby, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, 13. plat, Vlastní organizace náplně práce
Zařazeno: Administrativa, Administrativní pracovník, Asistentka, Office Manager, Pracovník back office
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

DELIKOMAT s.r.o., Monika Oujeská (personalista)
oujeska@delikomat.cz