Úspěšná firma z oblasti vývoje informačních systémů hledá do svého týmu v Brně pracovníka na pozici:

OBCHODNÍK – IT ŘEŠENÍ

Pracovní náplň:

  • komplexní řízení obchodních případů v oblasti dodávek SW řešení
  • získávání nových zákazníků, péče o stávající klientelu (firemní sektor)
  • rozvíjení obchodních vztahů, komunikace se zákazníky na dálku i osobně
  • příprava nabídek a jejich prezentace
  • spolupráce s vývojovým oddělením
  • cestování za klienty v rámci celé ČR

Požadavky:

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • praxe na obdobné pozici
  • zkušenosti s obchodními aktivitami v oblasti IT řešení
  • reprezentativní vystupování a dobré prezentační schopnosti
  • uživatelské znalosti MS Office
  • řidičský průkaz sk.B, ochota cestovat

Nabízíme:

  • zázemí stabilní společnosti v oboru
  • přátelský kolektiv, příjemné pracovní prostředí
  • podpora celého týmu s cílem dosáhnout co nejlepších výsledků
  • zajímavé mzdové ohodnocení + bonusy
  • balíček zaměstnaneckých benefitů
  • služební vůz i pro soukromé účely
  • firemní vzdělávání
  • možnost seberealizace a odborného růstu
  • perspektiva dlouhodobé spolupráce

Místo kanceláře: Brno

Jestliže Vás zaujala naše nabídka, zašlete svůj strukturovaný životopis pomocí tlačítka ODPOVĚDĚT. Pokud Vás nebudeme kontaktovat v průběhu 14 dnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému uchazeči. Děkujeme.


Informace o pozici

Společnost
INVENT HR Consulting, s.r.o.
Adresa
Jihomoravský kraj
Požadované vzdělání: Vzdělání není podstatné
Plat
Plat: 35 000 – 65 000 Kč / měsíc
Zařazeno: IS/IT: Konzultace, analýzy a projektové řízení, IS/IT: Vývoj aplikací a systémů, Prodej a obchod, IT konzultant, Obchodní zástupce, Obchodní ředitel/manažer, Project Manager, Key Account Manager, Produktový manažer
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Personální agentura