Jsme sehraný tým konzultantů, kteří mění tvář byznysu dneška i zítřka.
JSME GRANT THORNTON.

Tým je nejvíc!
Pro nás to není klišé, ale realita a svým způsobem odměna. V týmu máte vždy nablízku lidi, kteří vám pomohou a neustále vás posouvají dál. Tým je pro nás zdroj zkušeností, znalostí a inspirace.
Vítáme férové týmové hráče, kteří respektují pravidla, umí improvizovat a potřebují velkou hrací plochu, aby mohli plně projevit svůj potenciál.

ASISTENT/KA SPRÁVY PROJEKTŮ A FAKTURACE

KOHO HLEDÁME?

Do našeho BackOffice týmu hledáme kolegyni nebo kolegu na pozici Asistent/ka správy projektů a fakturace.

Máš analytické myšlení a znalost MS Office? Pak hledáme právě tebe!

CO TĚ U NÁS ČEKÁ?

  • analýza dat pro přípravu fakturace napříč jednotlivými odděleními společnosti
  • vystavování faktur a související komunikace s klienty
  • správa klientů a zakázek
  • komunikace s partnery a manažery
  • spolupráce při tvorbě statistik, reportů a analýz pro interní potřeby společnosti

CO OD TEBE OČEKÁVÁME:

  • VŠ nebo SŠ vzdělání ideálně ekonomického směru
  • Znalost MS Office
  • Analytické myšlení
  • Proaktivní přístup a ochotu učit se novým věcem
  • Samostatnost ale zároveň týmovost při plnění zadaných úkolů
  • Smysl pro detail a spolehlivost
  • Zkušenost na obdobné pozici není podmínkou
  • Znalost cizích jazyků je výhodou

CO TI NABÍZÍME:

  • Práci na hlavní pracovní poměr
  • Firemní benefity jako např. stravenkový paušál, narozeninový den, Multisport karta, 5 týdnů dovolené
  • Možnost osobního rozvoje a kariérního postupu
  • Flexibilní pracovní dobu a po zaučení možnost částečného homeoffice
  • Nové moderní kanceláře s výbornou dostupností a krásným výhledem na Prahu
  • Přátelské prostředí, dobrý tým a otevřenou komunikaci

Informace o pozici

Společnost
Grant Thornton Czech Republic a.s.
Adresa
Pujmanové 1753/10a, Praha – Nusle
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Benefity: Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Možnost občasné práce z domova
Zařazeno: Administrativa, Ekonomika a podnikové finance, Administrativní pracovník, Asistentka, Fakturantka, Finanční účetní, Finanční specialista
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro absolventy.


HR Specialist, Radka Mičková
604 927 796