Team Leader Kontaktního centra

Dokážeš řídit a motivovat tým? Je pro Tebe důležité, abys kromě uskutečnění svých cílů zúročil svoje vůdčí schopnosti a neustále rozvíjel, podporoval a udržoval pohromadě svůj tým? Pokud jsou všechny odpovědi ano, máme dobrou zprávu: Hledáme právě Tebe!

Co je Tvým úkolem?

Při podpoře Managera a Trenéra Kontaktního centra by jsi byl odpovědný za vedení česko-slovenského operátorského týmu Kontaktního centra, který v současné době má šest členů.

  • Management lidských zdrojů (plánování dovolených, příprava harmonogramů, efektivní organizace denních pracovních procesů)

  • Management a podpora náborových kampaní, jejich analýza a sepsání reportů
  • IT Monitoring, hlášení případných závad (IT-ticketing)
  • Průběžné monitorování procesů zákaznického servisu a tvorba návrhů pro rozvoj
  • Povzbuzování a motivování členů týmu ke stálému rozvíjení odborných dovedností a ke kvalitní práci
  • Mentorování nových spolupracovníků
  • Kvalitní vyhodnocování odchozích a příchozích volání, e-mailů a chatů
  • Vypracování návrhů na rozvoj v oblasti zvyšování spokojenosti zákazníků
  • Úzká spolupráce s přidruženými třídami
  • Snaha o fungování podle způsobu myšlení, jehož centrem je řešení situací

Co od Tebe očekáváme?

  • Znalost českého jazyka (úroveň rodilý mluvčí, C2), vynikající znalost slovenského jazyka (C1), jazyka a plynulou angličtinu (B2)
  • Ukončené alespoň středoškolské vzdělání
  • Zkušenosti v oblasti vedení jako supervisor v Kontaktním centru nebo podobném týmu
  • Svou práci provádíš pečlivě a jsi spolehlivý
  • Máš zkušenosti s prací na počítači a MS Office na uživatelské úrovni
  • Charakterizuje tě provádění práce s orientací na výsledky a úspěch
  • Máš proklientský přístup
  • You have a determined and confident demeanor

The advantage is

  • If you have a confident knowledge of Hungarian (B2)
  • If you have experience with customer service in the automotive industry or in another area
  • If you already know the Virtual Call Center and MS Dynamics software

What we offer?

  • We are open to your ideas and we will allow you to develop continuously
  • Competitive wages and non-wage east package (Cafeteria)
  • Company events (birthday, Christmas, team formation meetings, etc.)
  • Participation in professional training, external and internal training
  • Stable, reliable and constantly evolving corporate background
  • Supportive and calm atmosphere
  • Long-term job opportunity

Informace o pozici

Společnost
CROME COMMUNICATION KERESKEDELMI ÉS SZOLGÁLTATÓ KORLÁTOLT FELELŐSSÉGŰ TÁRSASÁG
Adresa
1095 Máriássy u. 7., Budapest
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Slovenština (Pokročilá), Angličtina (Středně pokročilá)
Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Notebook, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Občerstvení na pracovišti, Zdravotní volno/sickdays, Firemní akce
Zařazeno: Služby, Telekomunikace, Auto - moto, Pracovník call centra
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

CROME COMMUNICATION Kft., Nikoletta Tóth
+36 703 851 913