VORWERK je úspěšná německo-švýcarská obchodní společnost s dlouholetou tradicí. V České republice již 28 let získáváme spokojené klienty díky kvalitním vysavačům KOBOLD a unikátnímu kuchyňskému přístroji THERMOMIX.

BACK OFFICE ASISTENT/KA (sales administrativa)

Rádi mezi sebou přivítáme nového kolegu/kolegyni, který/á se nezastaví před žádným úkolem. Pokud jste samostatný/á, pečlivý/á a zodpovědně přistupujete ke svěřeným úkolům, tak to můžete být právě vy…

 

Jaké činnosti na vás čekají?

  • zadávání a správa dat obchodních zástupců v interních systémech
  • archivace dokumentů (smlouvy, dodatky, dohody apod.)
  • zpracování týdenních reportů a statistik
  • intenzivní komunikace s manažery prodeje a vedoucími týmů
  • příprava a organizační zajištění akcí pro obchodníky (meetingy, školení, konference)
  • zodpovědnost za hlavní kancelář (občerstvení, kancelářské potřeby, zasedačky, pošta)
  • administrativní podpora managementu (zápisy z jednání, zajištění překladu, příprava podkladů apod.)

 

Od vás uvítáme, pokud máte:

  • SŠ vzdělání (ukončené maturitou)
  • zkušenosti na administrativní pozici min. 3 roky
  • uživatelskou znalost MS Office 365 (Word, Excel, PowerPoint, Teams)
  • aktivní znalost angličtiny (středně pokročilá znalost)
  • velmi dobré organizační a komunikační dovednosti
  • samostatnost, pečlivost a systematičnost

 

Proč se k nám přidat?

  • jsme tým lidí, které jejich práce baví 😊
  • vítáme proaktivitu a nové nápady
  • pracujeme pro stabilní mezinárodní společnost
  • máme pracovní dobu 7,5 hodin denně
  • naše firma si nás cení a nabízí zajímavé finanční ohodnocení a balíček benefitů
  • nástup je možný již v květnu 2021

 

Zaujali jsme vás? Pokud ano, zašlete nám svůj životopis.


Informace o pozici

Společnost
VORWERK CS k.s.
Adresa
Pod Pekařkou 107/1, Praha – Podolí
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Středně pokročilá)
Benefity: Mobilní telefon, Sleva na firemní výrobky/služby, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Vlastní organizace náplně práce
Zařazeno: Administrativa, Prodej a obchod, Administrativní pracovník, Asistentka, Obchodní asistent, Referent, Pracovník back office, Obchodní referent
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

VORWERK CS k.s., HR Tým Vorwerk