Máte rádi prostředí menší firmy? Znáte účetnictví komplexně od A do Z a bavilo by Vás být pravou rukou hlavního ekonoma?

Víte, že pro čísla jste se narodili a chcete setrvat na pozici co nejdéle, protože nemáte rádi změny?


Zavedená firma v Hradci Králové působící na elektro trhu více než 30 let se stabilním týmem a rodinným zázemím potřebuje Samostatnou účetní! Proč? Stávající jde do důchodu.

Co bude Vaším denním chlebem?

· Účtování dokladů od A do Z v prostředí menší firmy podnikající v oboru elektro,
· DPH, kontrolní hlášení a roční závěrka VYJMA mezd (ty jsou realizovány externě)
· komunikace s příslušnými úřady,
· zastupování hlavního ekonoma v jeho nepřítomnosti.

Co je důležité, abyste ovládali a pozice Vám tak vyhovovala?

PRAXE: Bez praxe a znalosti kompletního účetnictví (vyjma mezd) se neobejdete. Hledáme člověka, který si poradí s nejrůznějšími zapeklitostmi účetní džungle a bude profesionální podporou.
KOMUNIKACE: Budete dennodenně v kontaktu třeba s lidmi a milá a efektivní komunikace bude vítána. Péče a dobré vztahy jsou zároveň Vašimi hodnotami.
SMYSL PRO DETAIL A PRIORITIZACE: U Vaší práce je klíčová přesnost a schopnost zorganizovat dny tak, aby bylo vše hotovo v řádných termínech.
TÝMOVÝ DUCH a MS OFFICE: Budete úzce spolupracovat s dalšími kolegy, kteří na Vás budou spoléhat a čas od času přijdou pro radu. Největším pomocníkem MS OFFICE je Excel. Pracuje se v účetním systému K2 (velmi jednoduchý a intuitivní SW).

Jak budete při práci podporováni?

· Nabídkou příjemného pracovního prostředí v kanceláři ve vlastní nemovitosti firmy,
· pohodovým pracovním prostředím,
· adekvátnímu platovému ohodnocení poplatnému pozici,
· příspěvkem na stravné v hodnotě 60 Kč,
· týdnem dovolené navíc a 3 "sickdays",
· pracovní dobou 37,5 hod týdně (zpravidla od 8:00 do 16:00 je požadováno setrvání na pozici v kanceláři případně HO).

Zaujala Vás pozice a chcete se dozvědět více informací? Přiložte, prosím, Váš životopis nebo zavolejte – 608 706 676, ráda Vám zprostředkuji více informací a propojím s klientem.


Informace o pozici

Společnost
Mgr. Martina Diblíková
Adresa
Hradec Králové
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná)
Benefity: Mobilní telefon, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Individuální rozvržení pracovní doby, Možnost si napracovat hodiny
Zařazeno: Administrativa, Ekonomika a podnikové finance, Služby, Administrativní pracovník, Účetní, Finanční účetní
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Personální agentura

Mgr. Martina Diblíková, Martina Diblíková
+420 608 706 676