Proč hledáme parťáka, který má rád lidi? :)

Našim klientům, kterých stále přibývá, poskytujeme topové služby. Je pro nás důležité, aby věděli, že se na nás mohou spolehnout a jejich spokojenost je pro nás na prvním místě. Proto do našeho čtyřčlenného týmu hledáme parťáka, který s našimi klienty bude v přímém kontaktu a bude jim umět vždy poradit.

Co bude tvou náplní práce?

Budeš vstupní branou pro naše stávající i potenciální klienty k nám do firmy a staneš se první pomocnou rukou při řešení jejich dotazů a požadavků. Kromě klientů budeš také v kontaktu s kolegy z dalších oddělení, kteří na tvoji práci budou často navazovat. Čeká tě různorodá práce a pokud nemáš rád nudu a monotónnost, jsi u nás správně :)

  • Budeš komunikovat s našimi stávajícími klienty, ať už majiteli bytů nebo podnájemníky. Ti se nám nejčastěji ozývají, aby nahlásili závadu na bytě, případně se zeptali na platby nebo vyúčtování energií.
  • Požadavky budeš zpracovávat v rámci interního systému a podstatou část z nich budeš řešit – zejména opravy na bytech.
  • Také budeš k dispozici našim potenciálním klientům, kteří o naše služby mají zájem – majitelé i lidé, kteří by v našich bytech rádi bydleli. Ti se nejčastěji zajímají o to, jak naše služba funguje a jestli je možné domluvit schůzku nebo prohlídku.
  • Budeš také zadávat a spravovat inzerci našich bytů na UlovDomov.cz a dalších portálech.
  • S klienty budeš řešit jejich spokojenost a získávat od nich zpětnou vazbu na naši službu a práci kolegů – to nám pomůže posouvat se dopředu a zkvalitňovat naše služby na všech frontách.

Co z toho budeš mít?

  • práci na projektu, který inovuje realitní trh, pomáhá lidem lépe pronajímat i bydlet, meziročně roste o 100 % a navíc má v zádech silného investičního partnera MITON
  • podrobné zaškolení, oporu od svých kolegů
  • možnost podílet se s námi na nových věcech a prostor posouvat se dál naše služby i sebe
  • fajn kanceláře v centru Brna
  • přátelský kolektiv a teambuildingové akce
  • Multisport kartičku
  • možnost zvýhodněného bydlení

Co od tebe čekáme?

  • Máš zkušenosti s péčí o klienty nebo z call centra.
  • Máš výborný ústní a písemný projev jak v češtině, tak i angličtině – přibližně polovina našich klientů mluví anglicky.
  • Ovládáš nástroje od Google a už jsi přišel do kontaktu s virtuální ústřednou.
  • Jsi samostatný a ke své práci přistupuješ zodpovědně.
  • Oplýváš empatií a klient je pro tebe na prvním místě.
  • Umíš zachovat chladnou hlavu a když je potřeba, tak projevit i trochu asertivity.
  • Můžeš docházet do kanceláře na 8 hodin denně a nevadí ti směnný provoz – našim klientům garantujeme provoz linky od 8 do 19 hodin a na tebe vyjde průměrně 7 “odpoledních” směn v měsíci.
  • Máš ukončené minimálně středoškolské vzdělání.
  • Máš chuť do toho s námi šlápnout?

Dej nám o sobě vědět, připoj svůj životopis (nebo odkaz na LinkedIn) a pár slov o sobě – ozveme se ti :) Celý náš tým se na tebe už těší :)

Přemýšlíš, jestli se ti u nás bude líbit? Mrkni na náš Instagram ulovdomov

P. S.: Pokud se o nás chceš dozvědět víc, koukni na naše weby idealninajemce.cz a UlovDomov.cz.


Informace o pozici

Společnost
UlovDomov.cz s.r.o.
Adresa
Milady Horákové 1957/13, Brno – Černá Pole
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Pokročilá)
Plat
Plat: 25 000 – 29 000 Kč / měsíc
Benefity: Sleva na firemní výrobky/služby, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Individuální rozvržení pracovní doby, Vlastní organizace náplně práce, Dog-friendly office, Vyhrazený čas na inovace
Zařazeno: Prodej a obchod, Zákaznický servis, Pracovník call centra, Pracovník help desku
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva, práce na živnostenský list (IČO)
Zadavatel: Zaměstnavatel

UlovDomov.cz s.r.o., Markéta Hudáková