Kdo je naším klientem?

Významná japonská společnost, která patří již 140 let mezi největší zahraniční IT společnosti působící v Česku. Dodává tradiční tisková řešení, výborně se jí daří i v roli poskytovatele IT služeb, zejména pak v oblasti digitalizace a správy dokumentů, či implementace tiskových a softwarových řešení na míru.

 
Stal/a byste se součástí EU IT oddělení – kompetenčního centra, které podporuje svými aplikacemi několik zemí v Evropě (např. Norsko, Dánsko, Německo), a které má v současné době 90 lidí. Tým, do kterého nového Consultanta hledáme je menší tým o 5 lidech. Soustředí se zejména na Microsoft služby a produkty (O365, SharePoint, Azure aj.). Tým je přímo vedený z Německa, a proto je pro nás důležitá přirozená angličtina – jak psaná, tak mluvená. Každý člen týmu je zodpovědný za jednu produktovou linii – Ty bys byl zodpovědný za platformu, která umožňuje interní komunikaci a integraci s veškerými systémy a app společnosti – toto celé pomáhá Consultant implementovat klientovi na míru.

 

Jak si práci můžeš představit?

  • Spíše konzultantská činnost
  • Nemělo by ti dělat problém řešit, komunikovat problémy a revize
  • Budeš zodpovědný za vedení produktu, který budeš implementovat ke klientovi
  • 80% technická aktivita s produktem, 20% dokumentace
  • Každý měsíc budeš týmu prezentovat informace o produktu za účelem přenosu a výměny znalostí (články, webináře, novinky o produktu)
  • Budeš se učit, dělat si certifikáty na Microsoft technologie a služby a dále rozvíjet své znalosti s Microsoft systémy

Jaký profil nás zaujme?

  • Dar komunikovat a umět se domluvit (s interními kolegy, obchodními partnery, zákazníky) à nebojíte se před obchodníky nebo partnery prezentovat
  • Aj min. na úrovni B2 – psaná i verbální
  • Alespoň základní znalost technologií/systémů DMS jako je Sharepoint, O365
  • Ideálně 2-3 roky zkušeností na obdobné konzultantské pozici
  • Nadšenec do Microsoft technologií a chuť se učit i když aktuálně nemáš tak hluboké technické znalosti

 

Jaký balíček benefitů nabízíme?

  • Přátelské a stabilní prostředí, fajn partu kolegů
  • Báječného šéfa, který se chová přátelsky a zároveň profesionálně
  • Možnost učit se a rozvíjet se
  • Certifikace – zaměření na Microsoft (povinné jsou min. 2 certifikace/rok)
  • Jazykové lekce
  • Možnost kariérního postupu v mezinárodní společnosti
  • Prostor pro seberealizaci, kreativní nápady jsou vyslyšeny a realizovány
  • Mobilní telefon dle vlastního výběru s tarifem pro osobní použití, notebook
  • Neomezený HO
  • 25 dní dovolené a 5 sick days
  • Multisport karta pro Vás a pro Vaše blízké
  • Pokud se Vám bude dařit a budete dosahovat dobrých výsledků, tak ještě k tomu všemu finanční bonusy
  • A další motivační benefity a soutěže, které Ti budou zpříjemňovat práci
  • Termín nástupu ihned nebo dohodou

Zaujal Vás popis pozice? - Pošlete nám své CV s pár slovy o sobě, obratem se Vám ozveme a domluvíme další kroky.


Informace o pozici

Společnost
SBR Recruiting
Adresa
Brno
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Středně pokročilá)
Benefity: Mobilní telefon, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Vzdělávací kurzy, školení, Příspěvek na vzdělání, 13. plat, Práce převážně z domova, Individuální rozvržení pracovní doby, Zahraniční pracovní cesty
Zařazeno: IS/IT: Konzultace, analýzy a projektové řízení, IS/IT: Správa systémů a HW, IS/IT: Vývoj aplikací a systémů
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Personální agentura

SBR Recruiting, Terezie Sklenářová
607 271 424