Hledáte atraktivní práci v oblasti klientské péče, kde budete pracovat s prémiovými produkty a kde se budete účastnit nastavování interních procesů? Chcete využívat angličtinu a němčinu a mít inspirujícího manažera? Pak tu máme pozici speciálně pro Vás.


Detailní popis pozice


- Poskytování klientské péče v odvětví life science po emailu a telefonu na vysoké úrovni
- Prezentování detailů prémiových produktů klientům, vyřizování stížností
- Správa dat klientů v SAPu
- Zodpovědnost za zadání a odeslání objednávek produktů
- Účast na implementaci a nastavení interních procesů zákaznické péče
- Kooperace v rámci celé organizace ohledně produktů, fakturace nebo vzniklých problémů


Požadujeme


- 2-3 roky aktuálních zkušeností v klientské péči z SSC
- Plynulý anglický a rodilý německý jazyk – aktivní komunikace s klienty i interně
- Znalost SAPu nebo jiného ERP systému
- Komunikační a vyjednávací schopnosti na vysoké úrovni – budete komunikovat s top klientelou, kvalifikovanými odborníky
- Zkušenost s MS Office
- Pozitivně smýšlejícího jedince se smyslem pro procesní myšlení i detail, který ocení dynamické prostředí


Nabízíme


- Účast na rozvoji nových týmů i procesů centra sdílených služeb
- Atraktivní platové ohodnocení a bonusy
- Poskytování nadstandardní lékařské péče
- Penzijní plán
- Multisport karta
- 25 dní dovolené
- Příspěvek na stravování


Informace o pozici

Společnost
Manuvia, a. s., organizační složka
Adresa
Hlavní město Praha
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Pokročilá), Němčina (Výborná)
Plat
Plat: 45 000 – 55 000 Kč / měsíc
Zařazeno: Administrativa, Zákaznický servis, Farmacie
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Personální agentura

Trainee programy.


Manuvia, a. s., organizační složka, Karolína Cajthamlová
+420 734 235 129