MY CLINIC hledá nové kolegy a kolegyně na místo

Reprezentant/ka týmu klientské péče

Vaším hlavním úkolem bude komunikace s klienty prostřednictvím různých platforem – online, telefonicky, emailem.

Budete poskytovat informace, prezentovat služby, zajišťovat akvizici klientů, objednávat termíny a provádět administraci a aktualizaci osobních údajů v interních databázích.

Svým příkladným přístupem k práci a klientům budete posilovat hodnotu značky MY CLINIC

Dejte nám o sobě vědět a společně zkusíme změnit Váš profesní život.

#Odborně #Slušně #Zodpovědně

Cílem naší kliniky je získat a rozvíjet dlouhodobou důvěru pacientů. Poskytujeme osobní, vysoce kvalitní odbornou péči. Naší vizí je být respektovaným plnohodnotným diagnostickým a léčebným centrem ambulantní péče zaměřeným na prevenci, zjišťování skutečných příčin onemocnění a jejich cílenou šetrnou léčbu.

Zakládáme si na úctě, respektu a osobním přístupu ke klientům. Celý náš tým věnuje dostatek času identifikaci individuálních zdravotních, preventivních a léčebných potřeb každého jednotlivého pacienta. Neléčíme pouze symptomy, zaměřujeme se především na příčiny. Ty řešíme přednostně vlastními prostředky v týmové spolupráci specializovaných ambulancí za využití špičkového technického zázemí naší kliniky.

Jaké znalosti a dovednosti u nás uplatníte:

  • výhodou je zkušenost s klientskou péčí ve zdravotnickém zařízení či v oblasti asistenčních služeb
  • velmi oceníme zdravotnické či částečné zdravotnické vzdělání a přehled o jednotlivých lékařských specializacích
  • vynikající verbální projev, profesionální a reprezentativní vystupování a komunikace v češtině i angličtině (plynně), další jazyky výhodou
  • organizační schopnosti, efektivní spolupráci v týmu
  • vysokou míru empatie
  • smysl pro správu a zacházení s osobními a citlivými informacemi, řízenou dokumentaci apod.
  • uživatelská znalost MS Office a celková počítačová gramotnost


Co nabízíme:

  • unikátní možnost být u vzniku progresivního, a na technicky vysoké úrovni vybaveného zdravotnického zařízení
  • práci na plný úvazek, od pondělí do pátku
  • spravedlivé odměňování odvozené od pracovního výkonu, přístupu k práci a spokojenosti klientů
  • přátelské, rodinné prostředí
  • možnost podílet se na tvorbě hodnot Kliniky, které záleží na svých klientech stejně tak, jako na spolupracovnících
  • možnost dalšího odborného vzdělávání
  • vynikající dopravní dostupnost nedaleko stanice metra Anděl


Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám svůj motivační dopis v anglickém jazyce, životopis v anglickém a českém jazyce.


Důvěrnost citlivých informací je pro nás samozřejmostí a bude s nimi nakládáno dle platné legislativy o ochraně osobních údajů.


Informace o pozici

Společnost
MyClinic s.r.o.
Adresa
Generála Píky 430/26, Praha – Dejvice
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Pokročilá)
Benefity: Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Zdravotní volno/sickdays, Rozjezd zcela nového projektu
Zařazeno: Administrativa, Zákaznický servis, Zdravotnictví a sociální péče, Asistentka, Pracovník call centra, Recepční, Pracovník help desku, Pracovník back office, Pracovník front office
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu určitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

MyClinic s.r.o., Marie Vrančíková
603 943 609